2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چه جالب من خودم ۱۱ میگیرمبرای مادرم مانتو گرفتم ۲ تومنیه کیلو شیرینی ۲۶۰یه کیلو تخمه ۳۵۰۵۰۰ هم نقدی ...

مبارک باشه دستت درنکنه

ما اگ رسم هم باشه مادرمو خودشو میکشه ۳۰ سالمه ی بار کادو بهش ندادم بدش میاد براش چیزی بخریم ولی اون شیره جونشو میده  اصلا خودشو فراموش کرده بخاطر ماها


فقط 6 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

میخوام یه عطر بخرم

من روزه می گیرم اما اگه نمی گرفتم هم بیرون چیزی نمیخوردم این فرق مذهبی و غیر مذهبی نیست این فرق باشعور و بی شعوره. من روزه می گیرم و مطمئنم وقتی گرسنه ام سلول های سرطانی بدنم دارن تجزیه میشن. من روزه می گیرم و اتفاقا دم دمای افطار هوس دوچرخه سواری میکنم ، شاید اگه کسی منو ببینه فکر کنه روزه نیستم ولی من روزه ام!خودم اگه بی حجاب ببینم اصلا فکر نمیکنم روزه نیست همینطور که بی حجاب های ترکیه و مصر اناشید مذهبی میخونن و من وقتی میبینمشون حس میکنم ایمانشون خیلی هم از من بیشتره. من روزه می گیرم و وقتی دخترهای سیگار به دست رو تو ماشین پسرای غریبه تو کوچه پس کوچه های پرت میبینم معلومه از تفاوتی که دارم خوشحال میشم اما خوشحالی از اخلاق و تربیت و سبک زندگی متفاوت خوشحالی بی سر و صداست مثل شادی کاذب جلب توجه نمیکنه ، درونیه ، تو قلبت ، نیازی به گفتن هم نداره ولی از بس میبینی اونها ادای شادی درمیارن و نقش بازی میکنن تا بقیه هم مثل خودشون بشن میگی بگم. فعلا خدافففففظ🌸🩷😂 امضای قبلیم یک عدد چپی . مخالف گوشی برای بچه ها . موافق طب گیاهی و معتقدم خدا شفا رو تو گیاهان گذاشته ، مامانم بیست ساله که متفورمین و جدیدا هم دیابزید میخوره اما قندش با اون همه قرص در روز نرمال نشده ، یه شب که چای ترش خورد فردا ناشتا قند خونش 108 بود🫡 خیانت دیدی حتما آهنگ kandiramazsin beni رو گوش کن ، و سریال گذر از رنجها اونجا که خانم مهندس به مهندس میگه شرط طلاقم بچه هامه اگه ندی کاری میکنم که تو و اون زن یک روز خوش نبینید ، میتونی قوی باشی🌼 ببخشید امضام از همه رنگه😵هر دردی که میکشی برای اینه که بدونی این 🌎 یه گمشده داره

من ۱۵ سال پیش که شاغل شدم

اولین عیدی که از محل کار گرفتم یه ربع سکه برای مادرم و سکه پارسیان برای خواهرهام گرفتم البته مجرد بودم

الان شاغل نیستم متاهلم هر چقدر به مادرهمسرم بدیم به مادر خودم هم همون قدر میدم

از بس که بها داده خدا بر زن و دختر*  نازل شده در منزلتش سوره کوثر*  هر لحظه کنم شکر به درگاه الهی *     زیرا که خدا داده به من دختر و خواهر   
من شاغل نیستم قابلمه مسی گرفتم براش ۳ تومناونا ده تومن بهم دادن ۵ تومنم به پسرم یه پیراهنم به شوهرم� ...

چقدر زیاد عیدی دادن

الهی که همه ی پدر مادرا سربلند باشن جلو بچه هاشون

مبارک باشه دستت درنکنهما اگ رسم هم باشه مادرمو خودشو میکشه ۳۰ سالمه ی بار کادو بهش ندادم بدش میاد بر ...

قربونت گلم 

الهی که همیشه دل همه ی مادرا شاد باشه و تنشون سلامت

همون جور که مردان شاغل هستند و به خودشون اجازه میدن چپ و راست به خانوادشون پول بدن

زنان شاغل

شما هم مثل مردان

باید غیر عیدی.... چپ و راست بیشتر پول بدید به خانوادتون


چون شماها کارتون بیشتره

هم کار بیرون 

هم شوهر داری

بچه داری و آشپزی و خرید و مهمانی و

کار خونه و ...........

پس ندادید هم .........فقط بدونید دادن برای شما هم هست

و برای زندگی یه تنه خیلی خودکشی نکنید

میانه باشید

اعتدال

چقدر زیاد عیدی دادنالهی که همه ی پدر مادرا سربلند باشن جلو بچه هاشون

اخه ترکا مفصل میبرن لااقل سمت ما...

 پول وآجیل و میوه و شیرینی و .... میبرن اما من چون راه دورم دیگه پولشو میدن بدون این مخلفات

چقد خوبه ک آدم واسه‌مادرش هدیه بگیره.کاش منم میتونستم ن اینکه با ی بچه‌سربارشون بشم

ورق برمیگرده غصه نخور

همه چی درست میشه

هیچ مادری از بچش توقع نداره ما اینا رو برای دلخوشی خودمون میدیم

از بس که بها داده خدا بر زن و دختر*  نازل شده در منزلتش سوره کوثر*  هر لحظه کنم شکر به درگاه الهی *     زیرا که خدا داده به من دختر و خواهر   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سریال ایرانی

setareh773 | 42 ثانیه پیش

برای کنکور

ellasu | 55 ثانیه پیش
2791
2779
2792