خیلی حالم گرفته ست خیلی الان هفته ده از بارداری ناخواسته به سر میبرم یه دختر دو نیم ساله دارم مشکلی ک خودم در تاپیک ها قبل گفتم که قلبم میخاد از جا دربیاد ب کنار شوهرم هر روز روزی نیس نگه بچه رو سقط کن رفتم ک اینکار بکنم ولی پام لرزید نتونستم خدای من این چه حکمتیه من تو این شرایط همین جور ناخواسته یه طفل معصوم تو دامنم میزاری پسر خالم سیزده سال در انتظار این موقعیت من به اون نمیدی آخه کرم تو قربون الان من چه گلی به سر بگیرم از کدوم دردم ناله کنم حال بدم روحیه حساسم جسم ناتوان مریضم یا این مثلا دلداری ها همسرم به چی دلخوش باشم شمارو به این ماه عزیز برام دعا کنید توان ندارم خستم خیلی
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.