2789

خیلی حالم گرفته ست خیلی الان هفته ده از بارداری ناخواسته به سر میبرم یه دختر دو نیم ساله دارم مشکلی ک خودم در تاپیک ها قبل گفتم که قلبم میخاد از جا دربیاد ب کنار شوهرم هر روز روزی نیس نگه بچه رو سقط کن رفتم ک اینکار بکنم ولی پام لرزید نتونستم خدای من این چه حکمتیه من تو این شرایط همین جور ناخواسته یه طفل معصوم تو دامنم می‌زاری پسر خالم سیزده سال در انتظار این موقعیت من به اون نمی‌دی آخه کرم تو قربون الان من چه گلی به سر بگیرم از کدوم دردم ناله کنم حال بدم روحیه حساسم جسم ناتوان مریضم یا این مثلا دلداری ها همسرم به چی دلخوش باشم شمارو به این ماه عزیز برام دعا کنید توان ندارم خستم خیلی 


ازما که گذشت اما..خداوحق!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هیچ کار خدا بی حکمت نیس 

عمه ام سر ۴۵ سالگی حامله شد مثل شما ناراحت و اذیت بود

الان۶۰ ساله شده همون دخترش به دردش میخوره و از همه شیرین تر شده و عمه ام جوان شد و دردهاش تموم شد 

خدا بهت ارامش بده لذتشو ببری و زندگیتو به خوشی کنی 

💍همسراقامحسنم🛑درخواست ندین 🛑.فوق لیسانس عمران نقشه برداری👷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز