2821
2789

اکثرا من تو خیابون بین دست فروشا می بینم

عاشق نویسندگی و کتاب. حامی حقوق حیوانات. شطرنج و شنا و آشپزی رو هم خیلی دوست دارم. کاربریم دست دو نفره یکی خودم یکی خدا پس همه حرف هام رو خودم گردن می گیرم😂 به شدت معتقدم به اینکه انسان هایی که محترم نیستن و فقط توهین می کنن لایق جواب نیستن و جنگ قومیتی مسخره ترین جنگ بین بشره... دوستدار همه تونم! حتی اونایی که دوستدارم نیستن. نامه ای از جانب یه دختر نویسنده برای خدا: خدایا... یعنی می شه یه روزی بایستم و رو به آسمون قشنگت فریاد بزنم شکرت؟ شکرت که ناله های دلم رو بی جواب نذاشتی؟ اصلا بی خیال دورت بگردم... بی خیال ناله های قلب کوچیکم.. همینطور بی دلیل شکرت! شکر وجودت... دوستت دارم خدای مهربون من...

5 سال بود منتظر نی نی بودیم ولی خبری نبود🥺

پارسال محرم یه نی نی تو بغل مامانش دیدم که یه لباس سفید پوشیده بود با دوتا بال فرشته پشتش🥹

از مامانش آدرس فروشگاه رو پرسیدم و منم همون موقع یه لباس سقا به نیت بارداری خریدم☺️

باورت میشه امسال منم یه فرشته کوچولو دارم و میخوام ببرمش مراسم شیرخوارگان ؟😍

بیا بزن رو این لینک و لباس محرم نی نیمو ببین🥰

تو تهران میفروشن اگه آره سمت کجا ؟

تهران نیستم عزیزم..

اونجا هم نمی دونم کجا بفروشن

عاشق نویسندگی و کتاب. حامی حقوق حیوانات. شطرنج و شنا و آشپزی رو هم خیلی دوست دارم. کاربریم دست دو نفره یکی خودم یکی خدا پس همه حرف هام رو خودم گردن می گیرم😂 به شدت معتقدم به اینکه انسان هایی که محترم نیستن و فقط توهین می کنن لایق جواب نیستن و جنگ قومیتی مسخره ترین جنگ بین بشره... دوستدار همه تونم! حتی اونایی که دوستدارم نیستن. نامه ای از جانب یه دختر نویسنده برای خدا: خدایا... یعنی می شه یه روزی بایستم و رو به آسمون قشنگت فریاد بزنم شکرت؟ شکرت که ناله های دلم رو بی جواب نذاشتی؟ اصلا بی خیال دورت بگردم... بی خیال ناله های قلب کوچیکم.. همینطور بی دلیل شکرت! شکر وجودت... دوستت دارم خدای مهربون من...

عزیزم بنطرت شیرینی فروشی ها یا نون سنتی فروشی ها دارن ؟

نمی دونم جونم..

ولی فکر کنم تو نون سنتی فروشی های بزرگ باشه..

به نظرم یه سری بزن

مخصوصا که تو تهران اینجور چیزا راحت تر پیدا میشه

عاشق نویسندگی و کتاب. حامی حقوق حیوانات. شطرنج و شنا و آشپزی رو هم خیلی دوست دارم. کاربریم دست دو نفره یکی خودم یکی خدا پس همه حرف هام رو خودم گردن می گیرم😂 به شدت معتقدم به اینکه انسان هایی که محترم نیستن و فقط توهین می کنن لایق جواب نیستن و جنگ قومیتی مسخره ترین جنگ بین بشره... دوستدار همه تونم! حتی اونایی که دوستدارم نیستن. نامه ای از جانب یه دختر نویسنده برای خدا: خدایا... یعنی می شه یه روزی بایستم و رو به آسمون قشنگت فریاد بزنم شکرت؟ شکرت که ناله های دلم رو بی جواب نذاشتی؟ اصلا بی خیال دورت بگردم... بی خیال ناله های قلب کوچیکم.. همینطور بی دلیل شکرت! شکر وجودت... دوستت دارم خدای مهربون من...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2823

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

جیک جیک

nazo_o | -45 ثانیه پیش
2791
2779
2792