2789

سال آخرم تا سه چهار هفته دیگه برای همیشه این کابوس دوازده ساله تموم میشه باورم نمیشه زود تموم بشه راحت بشم چقدر خوبه که سال دیگه مجبور نیستم عربی و ریاضی و تاریخ و این مزخرفات بخونم


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برعکس من،عاشق درس خوندنم

ولی خب درس زوری نیس

خب چجوری بگم، پوسته‌‌ی بيرونيم يه دختر قويه كه به كسی نياز نداره و خيلی خوشحاله؛ ولی درون خودم، یه دخترِ كوچولو با چشمای اشكی نشسته و منتظر يكی بياد ازش بپرسه چته.

اره همش چرته فقد ریاضی فارسی زبان بدرد میخوره بقیه بدرد هیچی به هیچی نمیدونم چرا باید ادم انقد تلاش کنه اخرش هیچ یکی مثل من میشینم میخورن اخرش ۴میگیرم چه فایده نری درسم نخونی پولدار نمیشی و سرکار نمیری بخدا بدبختیه ای کاش مدرسه هیچی وجود نداشت همه انسانا ازاد بودن 

اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز