منم حس بد می گیرم فکر میکنم دارم میخره بازی در میارم
عزیزان من برای همه فالل میگیرم همممه. برای کنکور نمیشه گرفت. فقط سه نیت مالی عشقی و سلامتی میگیرم. برای عشقی باید کات کراش یا رابطه باشین. رایگان هم هست. فقط تاپیک فالل منو بخونید بعد درخواست دوستی بدین 🌹🙏
من اینکارو کردم ،میدونی چیشد؟بچه م فوت شد،شوهرم یه خلافی کرد که زندگیمون از هم پاشید،پدرمم افتاد پاش ...
من گوه بخورم انجام بدم. مخصوصا که حسم بد میشه
عزیزان من برای همه فالل میگیرم همممه. برای کنکور نمیشه گرفت. فقط سه نیت مالی عشقی و سلامتی میگیرم. برای عشقی باید کات کراش یا رابطه باشین. رایگان هم هست. فقط تاپیک فالل منو بخونید بعد درخواست دوستی بدین 🌹🙏