2789
ن اصلا ب دلم نمیشینه کهحس‌بد میگیرم بیشتر

منم حس بد می گیرم فکر میکنم دارم می‌خره بازی در میارم

عزیزان من برای همه فالل میگیرم همممه. برای کنکور نمیشه گرفت. فقط سه نیت مالی عشقی و سلامتی میگیرم. برای عشقی باید کات کراش یا رابطه باشین. رایگان هم هست. فقط تاپیک فالل منو بخونید بعد درخواست دوستی بدین 🌹🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



من اینکارو کردم ،میدونی چیشد؟بچه م فوت شد،شوهرم یه خلافی کرد که زندگیمون از هم پاشید،پدرمم افتاد پاش ...

من گوه بخورم انجام بدم. مخصوصا که حسم بد میشه

عزیزان من برای همه فالل میگیرم همممه. برای کنکور نمیشه گرفت. فقط سه نیت مالی عشقی و سلامتی میگیرم. برای عشقی باید کات کراش یا رابطه باشین. رایگان هم هست. فقط تاپیک فالل منو بخونید بعد درخواست دوستی بدین 🌹🙏

به همون قسمت اول معتقدم بقیه ش نه ولی تلنگر خوبی بود صحبت هات

قطعا خدا حواسش بهمون هست 

همین یه هفته ای ک گذشت از خدا از ته دلم ی چیزی خواستم با تموم وجودم ... خدا جوابمو داد خیلییی زود صدامونو میشنوه اگه نزدیکش بشیم 😊

وقتی حالم بده نمیتونم با حس‌خوب بنویسم ک

اول حالتو خوب کن بعد بنویس نمیدونم چجوری هرجور خودت میدونی

با حس بد انجام نده

بنظرم فقط اولش داشته هاتو شکرکن و براشون خوشحال باش

به نداشته ها و.. فکر نکن تا حالت بد نشه

البته انسانیم دیگه حالمون لحظه ای عوض میشه😊


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792