2789

چندبار خونشون رفتم کادو بردم یا برای بچش خریدم. میره یه کادوی ارزون میگیره جبران میکنه، از لحاظ قیمتی خیلی کمتر از چیزی که من هزینه کردم. 

برای ازدواجمون هم مثلا شوهر من سال 95، 3 میلیون هزینه کرده، ایشون 1403 همون 3 تومن رو اومده جبران کرده. 

وضع مالیشون هم بد نیست عین ما هست. 

بچه اش بدنیا میاد چند وقت دیگه میخوام دست خالی برم. بده؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه خواهر شوهر من دنیا اومد یک تومن دادیمولش همینکه فتنه نمیکنه تو زندگیت از خیلیا جلو تری

اخهوخواهرشوهر نقشی نداره بخواد فتنه کنه

الان صوهر من ندیوم حتی یبارم با خواهرش در تماس باشن از اول سیستمشون همینه

لیلی عالم تویی با این همه مجنون....

نه بد نیست 

اما من هدیه رو به نیت جبران نکیدم

دختر نازنیم اگر روزی این نوشته را خواندی شاید دیگر آن دختر کوچولوی امروز نباشی. شاید بزرگ شده باشی،رویاهایت را دنبال کنی، شکست خورده باشی یا برای موفقیت هایت جشن گرفته باشی اما میخواهم چیزی را همیشه بدانی.از روزی که بدنیا آمدی زندگی برای من معنای دیگری پیدا کرد قبل تو هم نفس میکشیدم هم میخندیدم هم زندگی میکردم اما بعد از تو فهمیدم قلب آدم بیرون از بدنش هم میتواند بتپد. ممکن است روزهایی برسد که به خودت شک کنی که دنیا آن طور که میخواهی با تو مهربان نباشد یا احساس کنی تنها مانده ای در آن روزها این نوشته را دوباره بخوان و یادت باشد که تو از همان روز اول کافی بوده ای نه بخاطر موفقیتهات نه بخاطر تایید دیگران فقط بخاطر اینکه«تو» هستی❤من همیشه نمیتوانم کنار تو باشم اما عشق من همیشه همراهت خواهد بود در هر تصمیمی که میگیری در هر مسیری که انتخاب میکنی و در هر شهری که زندگی میکنی قلب من با تو سفر خواهد کرد. آرزو میکنم شجاع باشی آنقدر شجاع که خودت را همانطور که هستی دوست داشته باشی. مهربان باشی نه فقط با دیگران با خودت هم و خوشبخت باشی نه به آن شکلی که دنیا تعریف میکند بلکه به شکلی که قلب خودت میخواهد. واگر روزی از من پرسیدند بزرگترین افتخار زندگیت چه بود بدون فکر میگویم اینکه مادر تو بودم... دوست دارم فرینازم 🥺❤

اره بده دو دوتا چهار تا نکن ،هر چی باشه اون زن مردمه ممکنه دستش زیر ساطور شوهرش باشه 

این روزا از رو  نداری عاشق و معشوق میشن                           من یه لیلی‌میشناسم مهرشو از مجنون گرفت
فتنه هم میکنه

راستی چیزی میبری بخاطر خدا ببر کلا برا هر شخصی هرقدمی کار خوبی میکنی به خاطر خدا بکن انتظار توجه محبت ووو نداشته باش و اندازه وسعت ببر اذیت نشی 

من خودم اینکارو میکنم و تمام

اصلا فکر نمیکنم چی بردم چی اوردن اینجور ادم داغون میشه 


لیلی عالم تویی با این همه مجنون....
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یارانه

maryam_rastegar | 50 ثانیه پیش

اقدام بارداری

zh1381 | 4 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز