2789
عنوان

خواهر شوهرم هر چی هدیه بردم براش کمتر جبران میکنه

| مشاهده متن کامل بحث + 354 بازدید | 31 پست
اخهوخواهرشوهر نقشی نداره بخواد فتنه کنهالان صوهر من ندیوم حتی یبارم با خواهرش در تماس باشن از اول سی ...

خواهر شوهر منم دشمنه شوهرمه ولی فهمید خوشم ازش نمیاد زنگ هاش و فتنه هاش شرو شد منم الکی باهاش حرف زدم که بگم مثلا مشکلی باتو ندارم باز محو شد 

و شوهرم ۱۳ روزی یکبار درحد مکالمه های ۱دقیقه

یا ۲ دقیقه حالش میپرسه

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



خواهر شوهر منم دشمنه شوهرمه ولی فهمید خوشم ازش نمیاد زنگ هاش و فتنه هاش شرو شد منم الکی باهاش حرف زد ...

برا من دشمن نیستن الحمدلله منتها کلا خواهر برادری باهم خیلی راحت نیستن 

شوهرم کلا متاسفانه اهل احوالپرسی نیست 

لیلی عالم تویی با این همه مجنون....
برا من دشمن نیستن الحمدلله منتها کلا خواهر برادری باهم خیلی راحت نیستن شوهرم کلا متاسفانه اهل احوالپ ...

همین خوبه من میگم شوهر منم بیشتر با مامانش 

خواهراش ۱۳ روز یکبار ۲۰ روزی یکبار حالشون میپرسه 

چرا کادو می‌برید انتظاردارید که حتما طرف مقابل جبران کنه براتون آدم کادو میبره که محبت قلبیشو ابرازکنه، نه اینکه حساب کتاب کنه در ازای کادویی که داده طرف مقابلش  کادومیده یانمیده اگر میده قیمت کادوش چقدره

همین خوبه من میگم شوهر منم بیشتر با مامانش خواهراش ۱۳ روز یکبار ۲۰ روزی یکبار حالشون میپرسه

برا شما روتین مردا کلا اینجورن

واقعا خواهرشوهر نقشی تو زندگی نداره بخواد دخالت کنه 

اکثرا مادرا دخالت میکنن

لیلی عالم تویی با این همه مجنون....
چرا کادو می‌برید انتظاردارید که حتما طرف مقابل جبران کنه براتون آدم کادو میبره که محبت قلبیشو ابرازک ...

نه که پول ریخته آدم همینجوری برای بقیه خرج کنه. کادو میدیم بابت رسم و رسومات اجباری نه چیز دیگه. 

نه که پول ریخته آدم همینجوری برای بقیه خرج کنه. کادو میدیم بابت رسم و رسومات اجباری نه چیز دیگه.

خب عزیزم مجبور نیستی بیشتر از توانت بدی بخدا

در حد عرف خودتون بدید

مثلا من یک نیم برا بچه بردم ولی خب ولیمه نداد کلا خونه مادرشوهرم رفتم کادوش دادم تمام اگر مهمونی میداد بیشتر باید میدادیم

لیلی عالم تویی با این همه مجنون....
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز