2789

من خودم چون تو نگاه اول ظاهرش به دلم ننشست به مامانم گفتم جواب رد بدین (قیافش متوسط به پایینه) الان مشخصاتشو میگم شما نظر بدید🤕🤧
قدش ۱۶۵ هس (من مث بقیه دخترا نمیگم حتما قدبلند باشه ولی این قد از نظر من برای یه پسر واقعا کوتاهه من خودم ۱۶۰ ام)

۷ سال ازم بزرگتره و خونه و ماشینم داره و وضع مالیش اوکی هس

در کل پسر خوبی میومد باشه اما اینکه به دلم ننشسته رو چیکار کنم؟؟ من جواب رد دادم اما باز مادرش زنگ زد روانم بهم ریخت🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم بودم رد میکردم

🌻💚 ߊ‌ܭَܝ‌ ߊ‌ܢܚࡅ߳ߊ‌ܝ‌ࡅ߳ܝ‌ ࡅ߳ߊ‌ܝ݆ߺࡅ࡙ܭ ࡅ߭ࡅ࡙ܢܚࡅ߳ࡅ࡙ܥ‌‌ ࡐ‌ ܢܚࡐ‌ߊ‌ܠܙ ܟܿߊ‌ࡎܨ ࡅ߭ܥ‌‌ߊ‌ܝ‌ࡅ࡙ܥ‌‌ و از دعواکردن لذت میبرید رࡅ࡙ܝ݆ߺܠߊ‌ܨ ࡅ߭ܭࡅ߭ࡅ࡙ܥ‌‌ لطفاً🌻ܟܿܥ‌‌ߊ‌ܨ ܩܣܝ‌ܢ̣ࡐ‌ࡅ߭ܩܢ ܫߊ‌ܢܚ݅ܧࡅ߳ܩܢ ࡐ‌ܢ̣ܝ‌ߊ‌ܨ ܣܩܘ ܥ݆ࡅ࡙ܝ̇‌ ܢܚ݅ܭܝ‌ࡅ߳ߺߺܙ🌱💚

باید به دلتون بشینه خب. اگه نشینه چجور میخوای دوستش داشته باشی؟اخلاق و شخصیتش چجوریه؟

اره واقعا منم همینو میگم 

من شناختی ازش ندارم مادرم میگف خوبه 😂

اره ولی مامانم میگه همه چی به ظاهر نیس اخه من میخوام باهاش زندگی کنم باید یکی باشه که وقتی کنارم راه ...

درسته همچی ظاهر نیست.ولی مهم ترین شرط ازدواج اینه که به دل بشینه چهرش و حس بد نده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز