2821
2789

مدااام در حال غیبت از اینو اونه اگر حرف نزنم باهاش میگه چرا حرف نمیزنی خودتو میگیری اگر حرف بزنم حرف حق و بگم دعوا میشه که چرا حقو به من نمیذی کلا من دلم نمیخواد پا به پای غیبتهاش برم چیکار باید بکنم بخذا خسته شدم

5 سال بود منتظر نی نی بودیم ولی خبری نبود🥺

پارسال محرم یه نی نی تو بغل مامانش دیدم که یه لباس سفید پوشیده بود با دوتا بال فرشته پشتش🥹

از مامانش آدرس فروشگاه رو پرسیدم و منم همون موقع یه لباس سقا به نیت بارداری خریدم☺️

باورت میشه امسال منم یه فرشته کوچولو دارم و میخوام ببرمش مراسم شیرخوارگان ؟😍

بیا بزن رو این لینک و لباس محرم نی نیمو ببین🥰

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2823

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بی مادر بودن

gisso1390 | 1 دقیقه پیش

گلخونه زدن

20000sara | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792