2726
عنوان

دارم میمیرم از غصه. تورو خدا اگه اطلاعاتی دارین کمکم کنید.

| مشاهده متن کامل بحث + 20259 بازدید | 23 پست

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

 

 

نقرس بیماری است که ممکن است در اعضای مختلف بدن رخ رخ دهد ، مثلا اگر در پا رخ دهد به آن نقرس پا می گویند و یا اگر در دست رخ دهد به آن نقرس دست می گویند.در این بیماری حملات متععد آرتروز التهابی حاد را داریم.

در این بیماری عضو ورم می کند و دچار قرمزی می شود و دردی همراه با سوزش خواهد داشت.در شست پا مفصلی داریم به نام مفصل متاتارسوفالانژیال که این قسمت بیشترین احتمال برای نقرس را دارد.

این بیماری زمانی رخ می دهد که اسید اوریک خون از حد خود بیشتر شود.اسید اوریک اضافی باعث ایجاد کریستال خواهند شد و این کریستال ها در مفاصل و تاندون و بافت های اطراف خود رسوب می کنند و مشکل را بوجود می آورند.

توجه داشته باشید که وراثت در این بیماری تاثیر دارد و این بیماری در مردان خیلی بیشتر دیده می شود تا زنان ، به طوریکه به آن بیماری مردان هم گفته می شود.

این بیماری در زنان یائسه نیز رواج دارد که علت آن را مختل شدن عملکرد کلیه و کبد و عدم تعادل هورمون ها و عدم تنظیم سوخت و ساز بدن و استرس و حالات روانی می دانند.

همچنین غذاهای حاوی پورین و فشار خون بالا و کلسترول خون بالا ، دیابت و چاقی و کبد چرب و بیماری های کلیوی به خصوص نارسایی کلیه در ابتلا به این بیماری نقش دارند.

 

 

گلم برای پیشگیری و یا تعجیل در درمان نقرس بهت پیشنهاد میکنم تو تغذیه اتم خیلی مراقبت کن چون خیلی تاثیر میذاره یکی از دوستای منم همین مشکل رو داشت رفت دکتر تغذیه الان خیلی وضعش بهتره من ادرس سایت دکترش رو دارم چون خودمم از دکترش رژیم لاغری گرفتم خیلی کمکم کرد خدا خیرش بده http://raziehrajabi.ir/ ی سر بزن خیلی میتونه کمکمت کنه

قرصای اینجا خیلی قوین. فقط 3 روزه به آدم قرص میدن. شوشو فقط 1 بار که خورد حساسیت پیدا کرد و میگه دی ...


اطلاعات بیشتر راجب بیماری نقرس رو میتونید توی سایت حکیم مطالعه کنید 

https://hakimclinic.org 

https://hakimclinic.ir 

مشاوره رایگان 02188946780 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730