2789
عنوان

فیکساتور عطر چیه❓️سرم کلاه رفت

529 بازدید | 17 پست

عطر خریدم هرچی گفتم برام فیکساتور نریخت گفت عطر و بزن کف دستت بعد بپال به لباس فیکساتور خوب نیست


خیلیم گرون داد

کاربر قدیمی ام💚نان خدا میخوریم و فرمان شیطان میبریم🙄

چند داد

هروقت امضام دیدین 💜لطفا برای سلامتی خانوادم 💋صلوات بفرستین💖لایک کنین💖💜💖💜💚 منم صلوات بفرستم واستون💖💖💖💖💖💖💖 خـدایـا ببخش من و فردا مسیر درست و جلو راهمون بزار محتاج صلوات همتون هستمم برای زنـدگـیم💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

مگه چند گرم گرفتی؟ تا دوتا مهمونی و این‌ور و اون‌ور بری تموم میشه!  حیفه برا چیزی اعصابتو خورد می‌کنی که دو روز دیگه تموم میشه! آرامش آدما بیشتر از هر چیزی ارزش داره!☺️

من بعد از شیش ماه و یه عمل جراحی ، از مرگ برگشتم و اومدم تو سایت! اگه دوستانه حرف میزنم دلیلش اینه که همه رو دوست خودم می‌دونم! اگه چیزی میگم نیتم صرفا کمک کردنه! برداشت بد نکنید🙏 یه مدته بهم ریختم و زندگیم مثل کلاف سر در گم شده! 😔 لطفاً برای زندگیم دعا کنید لطفاً 🙏 ضمنا وارد تاپیک‌های مخصوص خانوما نمیشم . پس لطفاً اذیت نکنید☺️اما خدایی نی‌نی‌سایت برای اقایون عالیه که یاد بگیرن.

قیمت عطر رو که زیاد نگفته، اما نمیدونم چرا فیکساتور نزده

هرچی گفتم گفت من هیچ وقت نمیزنم

چندسال پیشم ازش خرید کردم نزد ولی یادم نی پخش بوش چجوری بود

کاربر قدیمی ام💚نان خدا میخوریم و فرمان شیطان میبریم🙄

مگه چند گرم گرفتی؟ تا دوتا مهمونی و این‌ور و اون‌ور بری تموم میشه! حیفه برا چیزی اعصابتو خورد می‌کن ...

گرمی ۱۰۰

پولش هیچی😂میگم  اگ واجبه ببرم بگم بزن حتما

کاربر قدیمی ام💚نان خدا میخوریم و فرمان شیطان میبریم🙄

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز