2789
عنوان

بین این ماشینا کدومش

| مشاهده متن کامل بحث + 1103 بازدید | 80 پست
وای خدا دمت گرم😅بنده هم وانت سوارم

اتحادیه وانت داران نی نی سایت😂

 من بچه خوب خانواده بودم آخرشم کسی ازم راضی نبود شما بچه خوب خانواده نباشید⚜......................................... ریپ بزن حرف بزنیم چرا میترکونی مریض .هرچقد بترکم برمیگردم پس زحمت نکش خواستم بهت بگم:«واسه همه‌ی اون روزایی که، حس کردی با یه نخ به زندگی وصلی وبازم از پسش بر اومدی، ازت ممنونم»❤️‍🩹🫂چهار عاملی که باعث میشه رابطه شما پایدارتر باشه:- اوقات زیادی را باهم سپری کنید، یعنی بیشتر وقت باهم بگذرونید سفر بیشتر برید.- گذشت داشته باشید، همیشه رو حرف خودتون پا فشاری نکنید سعی کن همدیگرو ببخشید.- از هم دیگه تعریف کنید، قربون صدقه همدیگه برید و باهم دیگه شوخی بکنید.- به حریم شخصی همدیگه احترام بزارید، به یکدیگر بی‌احترامی نکنید و سعی کن همیشه مراقب یکدیگر باشید.👌زن جماعت توی هر سنی بنده ی توجه مردشه، مثلا الان مادربزرگم با ۶۵ سال سن نشسته داره گریه میکنه ک چرا بابابزرگم از صبح بهش کم توجه کرده ...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

"کیفیت"؟ کیفیت فقط با پشت فرمون نشستن مشخص می‌شه؟ تا حالا باهاشون تصادف کردی و خرد شدنشون رو دیدی؟ = ...

اتفاقا با فونیکس تصادفم کردم ...آخ نگفت ...درحالیکه اون ماشینه ک ساینا بود ترکید تمام در و قسمت داشبورت ماشینش.

جی ۵هم ماشین خوبیه منتها من شاسی میخوام

ببین بیا بروجک s3بخر ...ببین ۶سال داشتم ،،صفرهم خریده بودم اتوماتم بود ...فوق العاده بود ببین من هرجا ک بگی باهاش رفتم ...ماچون مزرعه ام داریم خارج شهر ...خیلی توی خاکی ام میبردمش ...میتونم بگم آخ نگفت ...روزیکه فروختمش طرف در موتورشو باز کرد ک ببینه اولین بار بود باز میشد توش پر خاک بود😂میگفت چجوری لین ماشین نفس میکشیده کار میکرده .

میخوام بگم خیلی خفن بود ب حز هزینه بنزین هیچ خرجی سر دست من نذاشت ...فقط تعویض روغن و این جیرا بود ک اونم واجبات هر ماشینیه

اتفاقا با فونیکس تصادفم کردم ...آخ نگفت ...درحالیکه اون ماشینه ک ساینا بود ترکید تمام در و قسمت داشب ...

بستگی به سال خرید و شدت تصادف داره. و چفدر برای تعمیرات در حین استفاده هزینه کردی؟ موتور و اینا مشکلی نداشتن؟

 همچنان معتقدم که نباید چینی، لااقل جدیدش رو، بگیری.

ساینا =))) ماشین ایرانی صفر و جدید یه راست باید برن تو سطل آشغال

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792