2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنون عزیزم 🙏 میگم دخترم خیلی کم غذا میخوره و ضعیفه چیکارش کنم هیچی نمیخوره 😢

شربت مولتی یا زینک تاحالا بهش دادی؟ رو اشتها تاثیر داره

دختر منم از اول کم اشتها بود و ریزه، ازمایش و دکتر و... بردم، اخرش گفت ژنتیکتونه ، مولتی میدادم یکم اشتهاش بهتر میشد ولی اونم نمیشه دائم داد

 الان ۷ سالشه از همه ریزتره ، اندازه کف دست ناهار و شام میخوره

شربت مولتی یا زینک تاحالا بهش دادی؟ رو اشتها تاثیر دارهدختر منم از اول کم اشتها بود و ریزه، ازمایش و ...

خیلی شربتای مختلف بهش دادم ولی یا بهش نمیسازن یا هیچ تغییری نمیکنه 

تازه من و پدرش خیلی قد بلند و درست هیکلیم 

فقط پدربزرگاش قد کوتاه هستن البته اکثرا قد کوتاه خانوادمون 

شربت مولتی یا زینک تاحالا بهش دادی؟ رو اشتها تاثیر دارهدختر منم از اول کم اشتها بود و ریزه، ازمایش و ...

دختر من هم دیگه  انقد لاغر شده تو صورتش چروک میوفته موقع خنده 😢

خیلی شربتای مختلف بهش دادم ولی یا بهش نمیسازن یا هیچ تغییری نمیکنه تازه من و پدرش خیلی قد بلند و درس ...

 بچه بد غذا ادمو خیلی خسته می‌کنه، ازمایشش ک خوبه ، کم کم بزرگتر شد مطابق میلش غذا درست کن، میان وعده ریزه ریزه هی بهش خوراکی بده ، ان شاالله ک بهتر بشه ، ولی ازمن میشنوی تلاشتوکن ولی حرص نخور مشکل خیلی از بچه هاس نخوردن

بچه بد غذا ادمو خیلی خسته می‌کنه، ازمایشش ک خوبه ، کم کم بزرگتر شد مطابق میلش غذا درست کن، میان وعده ...

فقط تن ماهی دوست داره و سمبوسه که اونم در حد دو لقمه میخوره و دیگه در طول روز لب به هیچی نمیزنه 

باور کن بس خودمم حرص میخورم نمیتونم غذا بخورم 

باردارم دو هفته دیگه زایمان میکنم انگار سه ماهمه 

دخترم داغونم کرده  خیلی هم نق نقو هستش برا هرچیزی گریه میکنه 

فقط تن ماهی دوست داره و سمبوسه که اونم در حد دو لقمه میخوره و دیگه در طول روز لب به هیچی نمیزنه باور ...

وقتی میفهمه حرص میخوری برا نخوردن بدتر میشه، یه مدت عادی و بیخیال برخورد کن باش ببین چطور میشه

ولی درکل اشتهاش همینقده، هرچی میخوره بش بده، ب نظرمن خوردن چیزای نه چندان مفید بهتر از نخوردنه، من خیلی حرص خوردم فایده ای نداشت توهم سخت نگیر بخودت چاره چیه دیگه چکار کنی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792