2821
2789

خیلی اذیت میشه نمیتونه جیزی بخوره لبش گیر میکنه به دندونش  دکتر هم تا شنبه نیست

بکشمش دردش میاد؟خون هم میاد؟ 

5 سال بود منتظر نی نی بودیم ولی خبری نبود🥺

پارسال محرم یه نی نی تو بغل مامانش دیدم که یه لباس سفید پوشیده بود با دوتا بال فرشته پشتش🥹

از مامانش آدرس فروشگاه رو پرسیدم و منم همون موقع یه لباس سقا به نیت بارداری خریدم☺️

باورت میشه امسال منم یه فرشته کوچولو دارم و میخوام ببرمش مراسم شیرخوارگان ؟😍

بیا بزن رو این لینک و لباس محرم نی نیمو ببین🥰

اصلا نمی ذاره دست بزنم بهش

اول یواش یواش تکون بده شل شد یهو بکش.قبلش دستانونو ضد عفونی کنید 

برای سلامتی آقا امام زمان (عج) و همه بچه ها و  آرامش هممون یه صلوات می فرستید... امیری حسین و نعم الامیر ...خیلی محتاج دعامhttps://www.ninisite.com/user/discussion/7b16c5cf-e0ef-4f6f-afc0-dd2b289a7568/niniyar

شله کامل خودمم دل ندارم انجام بدم میترسم

تو خواب نکش .خونم میاد حتما 

برای سلامتی آقا امام زمان (عج) و همه بچه ها و  آرامش هممون یه صلوات می فرستید... امیری حسین و نعم الامیر ...خیلی محتاج دعامhttps://www.ninisite.com/user/discussion/7b16c5cf-e0ef-4f6f-afc0-dd2b289a7568/niniyar

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2823
2791
2779
2792