2733
2739

من یکی دو ساله که در حال اقدام برای بارداری هستم. این وسطا بدون تجویز شخص معتبر و فقط از روی تاپیک هایی که اینجا می خوندم یکسری اقدامات سنتی مثل خوردن رازیانه و ... هم داشتم. راستش هیچ وقت روم نشد به دکتر بگم که چه داروهای گیاهی مصرف کردم اما حالا با مشکلات زیادی مواجه شدم که حس می کنم به خاطر همین مصرف خودسرانه بوده.

من یک ماه پیش به خاطر پولیپ رحم مجبور به کوتارژ شدم که در جواب آزمایش پاتولوژی یکی از موارد مورد اشاره ابتلای من به هایپرپلازی سلولهای رحم تشخیص دادند . که با من تو اینترنت سرچ کردم و دیدم این مورد و حتی پولیپ به خاطر افزایش میزان استروژن در محیط رحم به وجود میاد و از قضای فلک عرق رازیانه هم دارای مقدار زیادی هورمون استروژن هست. حالا با توجه به اینکه نتیجه آزمایش هورمونی من نرماله من فقط می تونم پیش خودم فکر کنم که مصرف اشتباه و غیر ضروری عرق رازیانه باعث این مشکلات من شده و حالا به خاط همین من باید چندین ماه درمان کنم که آیا جواب بده یانه

تو رو خدا بدون تجویز دکتر و سرخود هیچ داروی گیاهی رو مصرف نکنید . فکر نکنید این داروها بی تاثیر هستند باور کنید گاهی ضررشون بیشتر از منفعتشونه

رَبِّ هَبْ لِي مِنْ لَدُنْكَ ذُرِّيَّةً طَيِّبَةً ۖ إِنَّكَ سَمِيعُ الدُّعَاءِ ربِ لاتَذَرنی فرداً و انتَ خیرالوارثین


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

دوست عزیز

عرق ها مایعات مطلوبی نیستن

چراکه توی اصفهان تحقیق کردن این عرق ها بعد از 2یا3 روز الکی درشون به وجود می اید ودراسلام فقط گلاب رو داریم که چون ساقه وبرگ نداره هیچ وقت اینجوری نمیشه

برای حل مشکلم یه صلوات میفرستی???              خدایا خیلی خیلی میترسم ولی  دل خوشم  به این ایه (وافوض امری الی الله ان الله بصیربالعباد)...خدایافقط توبینایی توشنوایی خودت میدونی توی دلم چی میگذره خدایاکمکم کن..ان شاءالله همه به حاجات شون برسن...(بیاین برای هم دعاکنیم)

من هميشه فك ميكردم ادم راحت حامله ميشه 

از وقتي اومدم تو ني ني سايت و ديدم يكي ميگه دوسال اقدامم يكي ميشه١٠ماه خيلي استرس گرفتم اصن😐

تاپیک بامدادخمار🙃وزن فعلی۹۰🤯هدف۶۵😍گروه💜دیگه میخام هرجوری هست به آرزوهام برسم🙂تاریخ شروع۱۱/11/99
2738

چقد خوردی مگه؟

معمولا میگن یا دو هفته بخورین یا ۴۰ روز...

حجاب یعنی زنده باد عشق ❤️(( از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوه‌های زیبای جسم و زنانگی‌ اش.(امام موسی صدر)))

صدهزار بار توی این سایت گفته شده این تفکر که داروهای گیاهی بی خطر هستند و باهم اوور لپ ندارن غلطه اما کو توجه و دقت نظر!!؟؟ودم با چشم خودم دیدم خیلی قشنگ برای بچه چندروزه داروی گیاهی تجویز میشه!!!!!!

بحث غلط یا درست بودن طب سنتی نیست بحث تجویز توسط افراد غیرمتخصص هست که عموما مشکلاتی ایجاد میکنه 

حال متکلم از کلامش پیداست
تاپیکم منم بیایید..امضام:-D:-D:-D

عزیزم یه کم فکر کنید که استارتر ها ناراحت میشن چندهابارتوتاپیکم دیدمت که پست میزاری و تبلیغ میکنی مثل دیجی استایل

Nilooparقدیمی ام. سال۹۵عضو شدم.... اما اون کاربریم لو رفت😂😂😂

منم دلیل تجویزات پزشکی اینجا رو نمی فهمم. به خصوص در موارد حاد. پس دکتر بیخود این همه درس خونده؟ 

به خاطر گناهی که باهاش امتحان نشدی کسی رو سرزنش نکن... شاید اگر تو جای اون بودی گناهکار بزرگی میشدی 
چقد خوردی مگه؟ معمولا میگن یا دو هفته بخورین یا ۴۰ روز...

منم دارم میخورم هرروز میجوشونم یه لیوان میخورم😐😐😐😐

Nilooparقدیمی ام. سال۹۵عضو شدم.... اما اون کاربریم لو رفت😂😂😂
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز