2789
عنوان

از دندونپزشکی اومدم

105 بازدید | 8 پست

دندونمو ترمیم کردم اما الان خیییلی درد دارم 

۴۰دقیقه پیش هم یه ژلوفن خوردم اما بازم درد دارم 

دردش اونقد زیاده که باعث تهوع شدید شدو یکساعت پیش استفراغ کردم 

بنظرتون چیکار کنم ؟


نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



ترمیم که درد ندارم! بیحسی که بره نیاز به قرص و هیچی هم نیست

نمی‌دونم چرا اینطور شدم ! خودمم تعجب کردم 

حتی قبلا عصب کشی هم کردم بعد از رفتن بیحسی بازم این مدل درد رو نداشتم !!

منتهی پوسیدگیش  عمیق بود  نزدیک عصب بودش 

ولی بازم توقع چنین دردیو نداشتم 

الان سرمو گذاشتم رو بالش تکونش نمیدم که یموقع حالت تهوع نگیرم دوباره 

نمی‌دونم چرا اینطور شدم ! خودمم تعجب کردم حتی قبلا عصب کشی هم کردم بعد از رفتن بیحسی بازم این مدل در ...

وای چه بد شاید به بیحسی حساس بودی یا قرصی خوردی بهت نساخته تابحال پیش نیومده برام 🥺زنگ بزن همونجا که رفتی شرایطط رو بگو ببین چی میگن 

نمی‌دونم چرا اینطور شدم ! خودمم تعجب کردم حتی قبلا عصب کشی هم کردم بعد از رفتن بیحسی بازم این مدل در ...

احتمالا نیاز به عصب کشی داشته عزیزم .نئوفون بخور

دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ ....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز