2733
2734
عنوان

کلاس چرتکه

2546 بازدید | 11 پست

میشه لطفا یکی به م ب دکر دلیل بگه موسسات آموزش چرتکه کدومشون خوبن و اصلا چه نفاوت هایی با هم دارن. و آیا اصلا کلاس خوبی هست و به ریاضی بچه ها کمک می کنه یا ن موسساتی ک ه خود یوسی مس ایران. کودکان هوشمند. ذهن نو. همه هم میگن ما خوبیم. گیج شدم

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.


🌺🍀🌺🍀🌺🍀حتمابخونید👇👇👇👇


فواید و مزایای یو سی مس UCMAS– محاسبات ذهنی با چرتکه ژاپنی

🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺


روش آموزشی یو سی مس UCMAS کاملا در دنیا شناخته شده است و دانشمندان بسیاری آنرا ستوده اند

روش محاسبه ذهنی با چرتکه بر اساس مطالعات به عمل امده نه تنها باعث افزایش توان حل مسایل اصلی ریاضی می شود بلکه فوایدی بسیار مهم تر برای دانش اموختگان دارد که کشورهای چین، مالزی و ژاپن را مجاب کرده است  که این فرایند اموزشی را در تمام مدارس ابتدایی خود قرار داده و دانش اموزان خود را با چرتکه آشنا کنند.


🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

فواید استفاده از روش یو سی مس:


💎 بکارگیری چرتکه سبب هماهنگی بین نیمکره راست و نیمکره چپ مغز انسان شده و موجب افزایش توان ذهنی در فرد می شود.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

💎 مهارت مدیریت زمان :

آموختگان این فرایند از بدو کسب مهارت در بکارگیری چرتکه با مسئله مدیریت زمان و به حداقل رساندن زمان رسیدن به پاسخ دست و پنجه نرم خواهند کرد.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

💎 افزایش قدرت تمرکز:

از مهمترین دلایل پیشرفت افراد موفق، تمرکز بالا برروی مسئله ایست که با آن در گیر هستند. افراد موفق غالبا بر روی کار خود بیشترین تمرکز ممکن را دارند، حال آنکه در طول زمان رسیدن به جواب با چرتکه دانش آموز نیاز به تمرکز دارد و این نیاز آنها را به قدرت تمرکز بالایی خواهد رساند.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

💎 افزایش اعتماد بنفس:

متمایز بودن یک کودک در میان جمعی از کودکان به او اعتماد بنفس طلایی می بخشد، اینکه کودکی با توان حل مسایلی که دیگران از حل آنها عاجز هستند موجب تعجب دیگران می شود و به او اعتماد بنفس می دهد واین اعتماد بنفس بدون شک در تمام مراحل زندگی کلید طلایی موفقیت برای او خواهد شد.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

💎 افزایش قدرت تخیل:

زمانی که مهارت محاسبه با چرتکه در دانش آموز بالا رفت نوبت به تصویر سازی چرتکه در ذهن و حل مسایل ریاضی به صورت ذهنی می رسد. این تصویر سازی با روش های نوآورانه صورت می پذیرد. تصویر سازی چرتکه در ذهن دانش آموز و به خاطر سپردن تغییرات چرتکه در ذهن باعث افزایش قدرت تخیل در آنها می شود. جالب است بدانید مخترعان در طول تاریخ بشر نسبت به سایر افراد دارای قدرت تخیل بالاتری بودند. پس قدرت تخیل یکی از مهم ترین ارکان در خلاقیت بشر به حساب می آید.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

💎 حافظه ای قدرتمند و توانمند:

به یاد آوردن خاطرات جزیی از حافظه است، به یاد آوردن اطلاعاتی که در گذشته تجربه کرده و یاد گرفته ایم نیز جزیی از حافظه محسوب می شود. برای یادآوری همه اینها از مغز استفاده می شود. مغز انسان دارای دو نیم کره چپ و راست است. هر چند در ظاهر کاملا به هم شبیه هستند اما در باطن و کارکرد با هم متفاوت هستند. دانشمندان ثابت کرده اند که حافظه ای که در نیمکره چپ مغز وجود دارد کوتاه مدت است و تصویری که در آن ذخیره می شود برای همیشه در ذهن نمی ماند، اما تصویری که در نیمکره راست مغز انسان ذخیره می شود مانا و بلند مدت خواهد بود. محاسبات ذهنی در این فرایند آموزشی با تحریک نیمکره راست مغز اطلاعات را ماناتر و پایدارتر می کند. محاسبات کلی و تعمیرات انسان توسط نیمکره چپ صورت می گیرد. زمانی که محاسبه ذهنی می خواهد صورت بپذیرد نیاز به دو چیز است، یکی خود محاسبات ریاضی و دیگری بازیابی تصویر از چرتکه ژاپنی. افرادی که در محاسبات ذهنی با این روش توانمند شده اند هماهنگی بسیار بالایی بین دو نیمکره مغزشان ایجاد شده است و به صورت نا خود آگاه از تمام سطوح مغز خود استفاده می کنند.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

💎 سرعت و دقت:

داشتن سرعت بالا در انجام هر کاری یک مزیت است، اما اغلب با بالا رفتن سرعت، دقت کاهش می یابد. محاسبه یک مسئله ریاضی نیاز به دقت بسیار بالایی دارد زیرا کوچکترین اشتباهی در محاسبات مارا از جواب دور می نماید، پس زمانی که یک محاسبه ذهنی بدرستی انجام می پذیرد در ضمن سرعت کافی از دقت بالایی نیز بهره برده شده است که آن محاسبه منجر به جواب درستی شده است.فرایند آموزشی محاسبات ذهنی موجب افزایش دقت و سرعت به صورت همزمان در دانش آموختگان خود می شود.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

💎 تفریح شگفت انگیز:

چرتکه یک ابزار تفریحی است، یک تفریح شگفت انگیز، تفریحی که سبب می شود کودکی بتواند حاصل جمع یک عدد چند میلیونی را با یک عدد بزرگ دیگر به راحتی و در زمانی بسیار کوتاه در ذهن خود محاسبه کند و باعث تعجب اطرافیان شود.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

💎 درک ریاضیات به شکلی ملموس و بصری:

یکی از مزیت های چرتکه این است که محاسبات به شکلی ملموس و دیداری آشنا می شود، در واقع اینکه ۲ + ۲ برابر با ۴ می شود را به صورت عملی و زنده درک خواهد کرد.


💎️یوسی مس، ع

2728
2738
سن اموزش از پنج تا سیزده سال هست بسته به اینکه از چه سنی شروع به اموزش بشه طول داره فرق میکنه

سلام.دختر من نه سالشه به نظرتون کلاس چرتکه خوب هست؟بچه ها زده نمیشن؟

برای آرامش دلم یه صلوات بفرستید.

سلام 

۹سالگی سن خوبی واسه شروع هست

اینکه میگین بچه زده میشه یا نه بستگی به علاقه کودک داره

بچه هایی هستن که دوره رو کامل میان با اشتیاق

بچه هایی هم هستن که همون یه ترم هم به اجبار

من مربی چرتکه هستم بنظرم توی هر سنی که باشی آموزش چرتکه خوبه مخصوصا مبحث ضرب خیلی ذهن و تقویت میکنه وقتی بچه ای نوشتن و شمارش،اعداد و بلد باشه میشه بهش آموزش داد سن پایین صبر وحوصله میخواد من توی مهد به پنج ساله ها هم اموزش میدم

عزیزم من پسر خواهرم و پسر خودم رو آنلاین تو کلاس چرتکه ثبت نام کردیم مربی شون عالی بود و الان که ترم چهار هستن من به شدت راضی ام و مبلغ خیلی پایینی هم میگیرن خواستید این شماره شونه

 ۰۹۰۳۲۶۶۲۱۵۵ احمدی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687