2789
عنوان

بارداری من انقد مزخرفه حد نداره😭

2209 بازدید | 109 پست

شوهرم  کباب کوبیده ،جوجه سفارش داده داره میخوره جلوم، میبینم غذارو  انگار سوسک میبینم مو به تنم سیخ میشه 😭من قبل بارداری عاشق کباب ،گوشت بودم  اصلا امکان نداشت تک خوری کنه جلوم من وایسم نگاهش کنم😭😭

حالا پاشدم خوراک گل کلم درست کنم بخورم 😭😭این مسخره بازیارو بدنم از کجاش در آورده آخه این چه وضعشه کی کبابو ول می‌کنه میره گل کلم بخوره 😩این مسخره بازی تا کی ادامه داره یعنی


دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

فکر کنم بچه ات پسره😂😍

به نام الله☝️👑به عشق وطن 🇮🇷 مادر پدر❤️  💍🧿miladm🧿🤰🤱یارِ خوب تمامِ ماجراست❤🫂️✅️بمیری به نام،نمانی به ننگ🚫⚡️اثر ظلم محال است به ظالم نرسد⚡️👌

ماهای اولته😂😂😂😂😂 منم مهر میخوردم انگار بو میکشیدم مهر رو پیدا میکردم خرچ خرچ گاز میزدم تازه به خواهرام میگفتم مثلا فلان مدل مهر اصلا خوشمزه نیس این مدلیا خوبه ولی الان که بارداریم تموم شده اصلا بوشو نمیفهمم

از دیگران شکایت نمیکنم بلکه خودم را تغییر میدهم💪 چرا که کفش پوشیدن راحت تر از فرش کردن دنیاست مبارزه انسان را داغ میکند و تجربه انسان را پخته میکند هر داغی روزی سرد میشود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود
خب حالا انقد لوس بازی و گریه نداشت هاا 😐اکثرا همینجوری میشن به مرور بهتر میشی الان عادیه

به خدا لوس نیستم اصلا دمار از روزگارمو در اورده این فقط یه کوچولوشه که گفتم😅خدا کنه زودتر تموم بشه

ماهای اولته😂😂😂😂😂 منم مهر میخوردم انگار بو میکشیدم مهر رو پیدا میکردم خرچ خرچ گاز میزدم تازه به ...

😂😂😂

همون قدر باش که هستن برات🌆(سارن)تنها اسلحه صلح تفنگ اب پاچاست🔫( شایع)نزار تویه دلت سردی بشینه گل من🥀(خلصه)پخش و پلا تویه ذهن منی🧠(معین z)دلم تنگه واسه تو ارع شدیداً مثل تو ارع ندیدم(آرمینم)😻سلامتی عشقم بی معرفت ولم کرد سلامتی اونی که تنها هندلم کرد😌(تاک دوون)لیلا لیلا آهای فرشته مغرور(الجان)😈هر دفعه میگذره الکله میپره(امین)🍻برچی اوضارو پیچیده کنیم دوسم داری منم میخوامت کلی(تی ام)🫶قربون دلت ای وای ای وای ای وای که بر خورده بهت(زینعلی)🤭♥️

شمام مثل من شکمویی 😅😅😅

متاهل و متعهد💍🤍.عاشق همسرمم💞💗❤️. اهل مطالعه ، فیلم ، مسافرت و ایرانگردی ...عاشق ایران قشنگمون 🥰چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد ///من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز