2789
عنوان

بچه ها بنظرتون این رفتارا یعنی چی

186 بازدید | 12 پست

الان ۴ ۵ ماه میشه که پیش ی دختره میرم برای کارای ناخنم، اما نمیدونم چرا احساس میکنم اصلا از من خوشش نمیاد و همش میخواد بپیچونه . پریروز زنگ زدم بهش ، گفت خودم بهت زنگ میزنم . دوباره امروز زنگ زدم گفت سرم شلوغه . حتما بهت زنگ میزنم . احساس میکنم داره می‌پیچونه  . بنظرتون ازش بپرسم وقت میدی یا نه ؟ یا کلا جامو عوض کنم ؟؟؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ناراحت نیستم .میگم خب چرا رک و روراست نمیگه . میپیچونه

خوب یا حضوری برو پیشش اگر نزدیک کار نداری یا زنگ بزن محکم بهش بگو بعد بگو کار داری وقت نداری باید زود کار ناخن انجام بدی مراسم مهم داری بیبن طرف چی میگه

خوب یا حضوری برو پیشش اگر نزدیک کار نداری یا زنگ بزن محکم بهش بگو بعد بگو کار داری وقت نداری باید زو ...

بار اول بهش زنگ زدم محکم و سفت گفتم . گفت باشهباشه حتما بهت زنگ میزنم . خبر میدم ، بعد که دوباره رنگ زدم . ی حالتیکه انگار مجبوره جواب داد. اما راست میگی حضوری بگم بهتره 👌

به خاطر یه کاری که برا عوض شدن روحیت و حال خوشت انجام میدی چرا خودتو درگیر چالش یه ادم بی برنامه که قراره هر ماه هم ببینیش میشی؟ خب جاتو عوض کن حداقل لذت ببری از این کار

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز