2726
عنوان

ازمایش ژنتیک

3392 بازدید | 12 پست

سلام من و شوهرم پسرعمو دختر عمو هستیم.قبل ازدواج رفتیم مشاوره گفتن ۷۵ درصد مشکلی نیس و قبل بارداری واسه ازمایش بیایین.

حالا ما حدود دوهفتس اقدام کردیم ازمایشم ندادیم ،اگه باردار شدم میتونم تو بارداری واسه ازمایش برم؟؟؟فرقش با قبل بارداری چیه؟

تعداد رای : 0
نظرسنجی
.
0
0%
.
0
0%
💖

قبلش برید آزمایش شاید آمپولی چیزی باید تزریق کنی

ژاپن حدود11دقیقه 🕑 از آمریکا اختلاف اقتصادی داره.یعنی اگه 11دقیقه برق توآمریکا قطع بشه ژاپن بهش میرسه🏃‍🏃‍.اونوقت توایران برق میره 2ساعت بعد میاد.همه یه صدامیگن📣:الهم صل علی محمدوآل محمد

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

عزیزم حتما قبل بارداری برید مشاوره دوباره و ازمایشات رو انجام بدین تمام اونهایی که فامیلی ازدواج میکنن باید حتما قبل اقدام یک بار دیگه برن برای مشاوره و آزمایشات تخصصی تر . اگر تهران هستید ارمایشگاه دکتر هوشمند توو فاطمی خوبه ولی قبلش حتما برو 

فردا نوبت گرفتم که برم دوباره مرکز ژنتیک ولی میخوام بدونم اگه حامله باشم اشکالی داره یا حتما باید قب ...


عزیزم بهتره که قبلش بری،خدای نکرده مشکلی پیش نیاد.اقدامتون یه ماه عقب بیوفته بهتره که یه عمر خودتونو سرزنش کنید.انشاالله که صاحب فرزند سالم و تندرست بشی.ولی حتما قبلش برو .ما تو فامیل چندتا ازدواج فامیلی داشتیم یکیشون تالاسمی داره بچش.حتما حتما برو عزیزم.

قبل از بارداری باید بری برای مشاوره ژنتیک اگه لازم باشه خودشون یه سری آزمایشات رو برات مینویسن'تو زمان بارداری هم باید هفته یازدهم قربالگریهای تخصصی رو حتما بری'دکترم که به من اینطوری گفت 

ببخشید ولی من الان دقیقا تو چهارتا رابطمون جلوگیری نداشتیم امکانش هس بچه دار شیم.

تو فامیل سابقه بیماری خاصی نداشتیم خواهرم با پسرخالم ازدواج کرد بچه هاش سالمن برادرشوهرمم با دخترعموم ازدواج کرد اونم سه تا بچه سالم داره.

اگه ما تو یکی از این نزدیکیا باردار شده باشم خطریه؟چیکار کنم فکرم درگیره

💖

سلامت فرزندان همواره یکی از مهم ترین دغدغه های والدین به شمار می رود . این موضوع بخصوص در خانواده هایی که دارای فرزندانی که مشکلات مادرزادی و بیماری های ژنتیکی هستند باعث بروز اضطراب و فشارهای روانی در خانواده ها می گردد  . نا جائیکه برخی از این خانواده ها به دلیل ترس از تکرار بیماری در فرزندان بعدی از حاملگی پرهیز می کنند .

امروزه پیشرفت های زیادی در علوم پزشکی خصوصا در حیطه ژنتیک صورت گرفته است که سبب می شوند تا سلامت جنین را پیش از تولد مورد بررسی قرار داد . تشخیص پیش از تولد مجموعه ای از اقدامات پزشکی و آزمایشگاهی است که می توان از طریق آنها به وجود یکی یا چند اختلال ژنتیکی پی برد . اطلاعات ارزشمندی از این طریق برای خانواده ها فراهم می شود که آنها می تواند بر اساس آگاهی از وضعیت سلامت و یا عدم سلامت جنین در مورد سرنوشت بارداری و تصمیم آگاهانه را اتخاذ نمایند .

ضرورت مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج

امروزه علم ژنتیک به قدری گسترش پیدا کرده است توانسته کمک زیادی به پزشکانی کند که در حیطه بالینی فعالیت می کنند . توصیه می شود همه زوج ها قبل از ازدواج مشاوره ژنتیک انجام دهند . اما افرادی که سابقه اختلال ژنتیکی یا نازایی یا سقط های مکرر دارند یا در سن بالایی ازدواج کرده اند باید به مشاوره ژنتیک مراجعه کنند .

بهتراست قبل از بارداری مشاوره ژنتیک انجام شود اما در صورت بارداری هفته اول برای مشاوره اقدام شود .

ادامه مطلب

قبل ازدواج فقط مشاوره دادن و شجره نامه کشیدن. ولی خودمون رفتیم ازمایش cvcدادیم مشکلی نبود.


دوستان کسانی که ازمایش ژنتیک قبل ازدواج دادین نتیجه ازمایش ژنتیک رو به  خانواده عروس میدهند؟ینی به پدر مادر عروس میدهند؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730