2726
عنوان

دزدیده شدن خودرو اجاره ای

175 بازدید | 4 پست

هیچ کس علاقه ندارد به صدمه دیدن یا دزدیده شدن خودروی اجاره ای خود فکر کند که باعث می شود تعطیلات آنها خراب و تلخ شود اما دانستن عواقب این موضوع امری بسیار مهم می باشد.
شما قبل از آغاز سفر خود نیاز دارید که تحقیقاتی در خصوص دانستن شرایط و مقررات اجاره خودرو خود انجام دهید و اطلاعات مربوطه را بدست آورید. 


اقداماتی که در صورت دزدیده شدن خودروی اجاره ای خود باید انجام دهید

  • در ابتدا باید گزارش دزدی را به پلیس اطلاع دهید و اگر وسایل شخصی شما درون خودروی ربوده شده بوده است نیز پلیس را از آن باخبر سازید.
  • شما همچنین باید شرکت اجاره خودرو را نیز از ای موضوع باخبر سازید و به آنها اطلاع دهید که گزارش سرقت را به پلیس داده اید.
  • شرکت اجاره خودرو مبلغی طبق قرارداد فی ما بین شما را جریمه خواهد کرد. حتما یک کپی از قبض رسید یا گزارش اتفاقات با خود همراه داشته باشید. میزان اعتبار مالی شما بر اساس میزان بیمه ای که برای خودرو اجاره شده خود خریداری کرده اید سنجیده خواهد شد.

اهمیت بیمه پرداخت ضرر و زیان

مبلغ این بیمه وابسته به نوع خودرو و شرکت ارائه دهنده این بیمه متفاوت است. با این حال شما همچنان باید مقید و پایبند به اصول و قوانین ذکر شده در قرارداد اجاره ماشین خود باشید.

 

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

چرا یک سرگرمی برای خودتون ایجاد نمی کنید که هم اوقات فراقت شما رو پر کنه و هم براتون منبع درآمد باشه.

شما میتونید در وبسایت طلا و خورشید آموزش مروارید بافی و جواهر دوزی ببینید که دارای پشتیبانی دائمی هم هست و همینطور میتونید محصولاتتون رو هم در این وبسایت بفروش برسونید و در منزل خودتون کسب و کارتان را راه اندازی کنید.




وبسایت طلا و خورشید


وبسایت طلا و خورشید


وبسایت طلا و خورشید


اپلیکیشن این آموزشها رو هم میتونید از اینجا دانلود کنید.

پیج اینستاگرام آموزشهای مروارید بافی و جواهردوزی

2728

باید حواسمون باشه که از چه شرکتی و با چه شرایطی داریم ماشین اجاره میکنیم. اصلا اصلا اصلا از شخص، یا توی دیوارو شیپور و بدون قرارداد ماشین اجاره نکنید. یه شرکت معتبر پیدا کنید که کامل همه چیز رو شفاف توضیح داده باشه.
سعادت رنت توی اجاره خودرو واقعا قوی کار میکنه، هم ماشینای خوبی داره، هم بیعانه رو سر وقت پرداخت میکنه. پلن های مختلف بیمه هم دارن. تو سایتشون میتونید قیمت ها و شرایطشونو ببینید
https://www.saadatrent.com/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز