2733
2739

دوستان ،بچه ها از چه سنی با اعداد آشنا میشن و باید اعداد را بشناسن؟.من دخترم پیش یک هست یعنی بین چهار تا پنج سال هست توی بازار خیلی کتابهای کار مناسب این سن هست ولی قشنگ باهاشون ریاضی کار میکنه مثلا اعداد و... را ازشون میخواد شکلش را بشناسن یا بنویسن .آیا الان وقت آموزشش هست؟پس توی مدرسه چی یاد میگیرن اگه اینها را قبل مدرسه قرار باشه یاد بگیرن.کسی تجربه ای داره ؟

التماس تفکر

من كه از سه سالگي اعداد و حروف رو به دخترم ياد دادم الانم ٥سال ونيمشه تا ١٠٠ميشمره ومينويسه يادگيري سن نداره شما يادش بده مدرسه هم رفت امادگي داره فقط با بازي بهش ياد بده اونم چيزاي ساده رو


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

اعدادو همه بچه ها تقریبا قبل مدرسه بلدن،عزیزم کلاس اول،جمع و تفریق روهم یاد میگیرن فقط شمارش نیست که.ولی در مورد آموزش خوندن نوشتن اکثر کسایی که خودشون قبل مدرسه بلد بودن،من باشون صحبت که کردم ناراضی بودن،میگفتن مدرسه براشون خسته کننده بوده و باعث شده حواسپرت و بی دقت بشن.الان یکی از همکلاسیای دخترمم خوندن نوشتن بلده معلم از دستش شاکیه

بچه تا قبل از سن مدرسه بايد بازي کنه با همسن و سالاش. اگرم چيزي قرار هست ياد بگيره بايد با بازي باشه. من پسرم کلاس دوم هست. توي مهد و پيش دبستاني شمردن را بلد بود تا 100 ولي نوشتنش را نه و همينطور شکل حروف ولي خوندنش را نه. خودشون باهاشون تصاوير حروف را کار مي‌کردن که دستشون قوي بشه ولي خواندن و نوشتن را ياد ندادن و من واقعاً راضي بودم چون توي کلاس خسته نمي‌شد و از درس زده نشد خداروشکر.

سلام عزیزم

اگر بخواهی مطابق آخرین متدهای روز دنیا باشی نباید آموزش مستقیم داشته باشی.

یعنی مثلا هر چیزی اطرافت میبینی برای کودک بشماری... پله ها ، برگ گلها و...

در کل ، نباید به کودک آموزش داد مگر اینکه خودش به مرحله ای رسیده باشه که خودش بخواد یاد بگیره...

متاسانه این کارهایی که الان دارن در پیش دبستانی های ما انجام میدن، در کل جهان منسوخ شده است و شاید برگردد به 150 سال پیش اروپا... که آموزش را راس کار میدانستند. الان متدهای جدیدی آمده که حتی تا سطح دبیرستان هم آموزش به این شکل که ما در پیش دبستانی هامون داریم ، ندارند.

به نظرم خوبه که اعداد بشناسه ولی آموزش شروع نکن اصلا 

در قالب فیلم کارتون و بازی باشه 

چون کلاس اول همه رو باید بخونن 

براش تکراری میشه دیگه گوش نمیده کلاس اول میگم

آفتاب به گیاهی حرارت می دهد که سر از خاک بیرون آورده باشد
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز