2726
عنوان

پیکان وانت فروشی توی انزلی

75 بازدید | 5 پست

مدل 83

بیمه تا برج 10چهارسال تخفیف

چهار حلقه لاستیک شصت تا هفتاددرصد

موتوری به شرط تضمین 


قیمت 6800000تومان


برای اطلاعات بیشتر وتوافق سر قیمت با شماره ی 09336686041

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728

خرید لوازم اسپرت پیکان

لوازم یدکی پیکان برای انواع مدل های آن از قبیل پیکان، پیکان وانت و غیره در این صفحه قرار دارد. هر دو محصول ایران خودرو، یعنی پیکان و پیکان وانت دیگر تولید نمی شوند. اما همچنان تقاضا برای لوازم یدکی این دو خودرو وجود دارد. پس از توقف وانت پیکان از وانت آریسان رونمایی و به عنوان خودرو جایگزین همچنان تولید می شود.


فروش لوازم پیکان

ما برای فروش لوازم پیکان در خدمت شما هستیم.

استقبال ایرانیان از پیکان سبب شد در اوایل دهه ۱۳۵۰ مدل جوانان نیز که دارای حجم موتور مشابه، اما قدرت موتور بیشتر با سرسیلندر آلومینیومی بود به خط تولید پیکان اضافه شود. پیکان جوانان بواسطه داشتن دو کاربراتور سرعت و شتاب بیشتری داشت و در قسمت جلو پنجره دارای چهار عدد چراغ جلو بود و در داخل خودرو در قسمت جلو داشبورد تفاوت‌هایی با مدل‌های معمولی داشت و با داشتن آمپر برق و فشار روغن در کنار درجه باک و دمای موتور جلوه خاصی داشت و علاقه‌مندانی را جذب خود کرده بود. همین حاالا برای فروش لوازم پیکان اقدام نمایید. 

 بهترین مقصد برای خرید اینترنتی لوازم لوکس و اسپرت پیکان با تنوع بی نظیر در ایران است. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
داغ ترین های تاپیک های امروز