2726

سلام خانوما.من قبلا وقتی از لباسشویی استفاده میکردم درش رو باز میزاشتم تا داخلش بو نگیره 

ولی از وقتی پسرم راه افتاده ،مجبورم درش رو ببندم بلافاصله.چون وقتی میبینه درش بازه بدو بدو میاد میخواد بره توش

از اون موقع هم توش بو گرفته هم لاستیکش انگاری یکم سیاه شده.از وقتی شوهرم روکش ماشینش رو انداخته توش بشوره یه بوی خیلی بد گرفته

چیکار کنم بوش بره...؟؟؟؟مواد ضدعفونی کننده خاصی هست بخرم ؟؟؟؟

لطفا راهنمایی بفرمایین

مهربان باش،شاید فردایی نباشد...

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

-      یک پیمانه لیوان آب گرم و یک‌چهارم پیمانه سرکه سفید را داخل یک ظرف بریزید. یک پارچه کهنه پاک‌کننده را مرطوب کنید اما نه طوری که خیس شود. داخل دیگ را پاک و سپس آن را خشک کنید.

     نصف پیمانه سرکه سفید را داخل محفظه ماده شوینده بریزید و برنامه شست‌وشو را به راه اندازید. سرکه به طور معمول هر باکتری که داخل ماشین لباسشویی باشد را از بین می‌برد و شما را از بوی بد نجات می‌دهد. برای بوهای سرسخت و زننده که از بین نمی‌روند، نصف پیمانه جوش شیرین را قبل از شروع برنامه شست‌وشو به دیگ اضافه کنید.

كلگونيت قرصهايى براى تميز كردن ماشين لباس شويى داره. بعضى از لباس شويى ها برنامه تميز كردن ديگ دارند كه اين قرصها رو جاى پودر بگذار و با اون برنامه ماشين رو روشن كن. اگر اون برنامه رو نداشت، اون قرص رو با بالاترين دماى ماشين بگذار. من هم قبلا از سركه سفيد استفاده مى كردم اما نصاب لباس شويى جديدم گفت كه وايتكس، سركه و مواد متفرقه اگر به ديگ صدمه نزنند به لاستيك دور در ممكنه آسيب برسونند. اين كار رو مى تونى آخر شب انجام بدى كه تا صبح در ماشين رو باز بگذارى كاملا خشك بشه. بعد از هر بار لباس شستن هم با يه دستمال تميز در ماشين رو از طرف داخل تميز كن و پايين لاستيك دور در رو كه ممكنه آب توش جمع بشه خشك كن.

حیف که فقط یک بار زندگى مى کنیم.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز