2821
2789
عنوان

دوست دارم بخدا

1698 بازدید | 7 پست

این همه دیوونه داری خب یکیشم من🌻💕

یعنی تو قلبت یه لحظم جا نمیشم من

من نمیرم واسه تو پس واسه کی مردم 🌻💕

من که با اسمت دل یه عالمو بردم

من دلی دوست دارم به خدا خیلی دوست دارم به خدا🌻💕

از این علاقه قلبی هیچی کم نشدا

من بگم حرفامو جز تو به کی همه ی زندگیم خودتی🌻💕

منی که از تو خاک تو میرسم به خدا

قصه ی مهر تو اونجور که بخوای دل بکنی نیست 🌻💕

حس قلبم به تو انقدره که نابود شدنی نیست

بایدم نفس کشید تو آسمون پر ستارت 🌻💕

ریشه های این دیوونه جون بگیره زیر سایت

فرق تو با همه جاهای تو دنیا واسم اینه 🌻💕

این که آغوش تو بی خطرترین جای زمینه

پای تو که در میون باشه من این جونو میذارم🌻💕

من که بالاتر از این زندگی چیزی رو ندارم

چه بی تابانه میخواهمت،ای دوری ات آزمون تلخ زنده به گوری

راستش یه جایی خسته شده بودم از اینکه هر رژیمی می‌گرفتم یا سخت بود یا وزنم برمی‌گشت. آخرین چیزی که امتحان کردم رژیم فستینگ دکتر کرمانی بود و تو ۲ ماه ۱۰ کیلو کم کردم، بدون احساس گرسنگی. مهم‌تر اینکه نه صورتم لاغر شد نه ریزش مو گرفتم.اگه خواستین، یه سر به سایتش بزنید و رژیم فستینگش رو ببینید.

خیلی این بده...

ارع واقعا اولا خیلی دوسش داشتم بشدتتتت ، اما با بعضی از رفتاراش دل سرد شدم اولا هر اهنگی گوش میدادم هر متن عاشقانه ای ک میدیدم اون تو ذهنم بود و اونو تصور میکردم اما الان نه😅

ارع واقعا اولا خیلی دوسش داشتم بشدتتتت ، اما با بعضی از رفتاراش دل سرد شدم اولا هر اهنگی گوش میدادم ...

انشاالله ک خیره واست💔

چه بی تابانه میخواهمت،ای دوری ات آزمون تلخ زنده به گوری

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2823
2791
2779
2792