2733
2734

الان کیو وی استفاده کردم قبلا کرم شب و روز ایروشه رو استفاده کردم که خیلی راضی نبودم یه دوره هم روغن بادوم تلخ زدم که عالی بود ولی برای زمستون کافی نیست شما چی استفاده می کنید؟از تجربه هاتون بگید لطفا

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢

خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍

بیا اینم لینکش

ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

من هر مارکی که تو بگی استفاده کردم اصلا به درد نمیخورد این دفعه سی گل خریدم خیلی خوبه راضی ام من دستام خیلی خشک میشه الان از اون استفاده میکنم راضی ام خوبه.

😍خدایاشکرت داداشیم خوب شد😍

ویتامین آد میزنم با اجازه

امیرمؤمنان علی(ع)- خطاب به قنبر- که می‌خواست به کسی که به او ناسزا گفته بود، ناسزا گوید- می‌فرماید: آرام باش قنبر! دشنامگوی خود را خوار و سرشکسته بگذار تا خدای رحمان را خشنود و شیطان را ناخشنود کرده و دشمنت را کیفر داده باشی. قسم به خدایی که دانه را شکافت و خلایق را بیافرید، مؤمن پروردگار خود را با چیزی همانند بردباری خشنود نکرد و شیطان را با حربه‌ای چون خاموشی به خشم نیاورد و احمق را چیزی مانند سکوت در مقابل او کیفر نداد. (أمالی شیخ مفید، ص118، ح2)
2738

مارک AGRADOO

خیلی عالیه

هروقت دلتون شکست واسه شفای بچه های بیمار دعا کنین لطفا. تنها افتخار زندگی من اینه که هرچی فک میکنم تاحالا واسه ناراحت کردن و شکستن دل کسی نقشه نکشیدم!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز