2726

وب سایت نی نی سایت به پاس از همراهی و وفاداری کاربران محترم در بخش تبادل نظر، برترین کاربران را در بخش های مختلف انتخاب و معرفی کرد.

کاربران برگزیده در بخش های فعال ترین کاربر در ایجاد پست، فعال ترین کاربر در ایجاد تاپیکهای مفید و پربازدید از شهریور 94 به انتخاب هیات داوران نی نی سایت به شرح زیر می باشد:

در بخش فعال ترین کاربر در ایجاد پست، ضمن تشکر و قدردانی از کاربرانی چون مرضی- فاطمه ناز

نی نی سایت کاربر دماوند را در این قسمت انتخاب کرد.

در قسمت فعال در ایجاد تاپیکهای مفید و پربازدید، ضمن قدردانی از کاربرانی چون آلبالو، هستی، زنبوری، باربی، نگار، مه گل، سایو، هیات داوران کاربران ملودی و تانو را انتخاب کرد

همچنین کارگاههایی در نمایشگاه توسط کاربران عزیز برگزار شد. کارگاه آشپزی، شمع سازی، پتینه سازی

این کارگاه ها توسط کاربران عزیزی چون سایو-مهری-مامان عاشق و روژینا برگزار شد و از طرف بازدیدکنندگان نیز مورد استقبال قرار گرفت.

از تمام مربیان کارگاهها کمال تشکر و قدردانی را داریم و امیدواریم بتوانیم همکاری های بیشتری در آینده با یکدیگر داشته باشیم.



بدون شک تعداد کاربران خوب در نی نی سایت بیشمار است. بنابراین اگر نامی از آنها در این متن برده نشد پیشاپیش عذرخواهی می کنیم. حضور این عزیزان در سایت از افتخارات نی نی سایت است.

از تمام کاربران عزیزی که زحمت کشیدند و در روزهای نمایشگاه، نی نی سایت را مورد لطف و عنایت خود قرار دادند و از غرفه ما بازدید کردند سپاسگزاریم


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

کاش اسم منتخب هارو کنار عکسشون میذاشتین😆😆

حجاب یعنی زنده باد عشق ❤️(( از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوه‌های زیبای جسم و زنانگی‌ اش.(امام موسی صدر)))
فقط،این خانما کین    

دقیقا منم کسایی ک گفتن رو نمیشناسم.فقط دماوند رو دیدم اینجا ک اونم خیلی وقته نیست اصلا

حجاب یعنی زنده باد عشق ❤️(( از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوه‌های زیبای جسم و زنانگی‌ اش.(امام موسی صدر)))

تبریک تبریک به تو تبریک به خودم تبریک به همه ...

از معبر غریبی به معبدی رسیدم.بر سر در آن نوشته بود:اینجا به جای کفش "خود"را در آورید.                                                                                                                                                 

با سلام و خسته نباشيد 

انتخاب ها براي من شخصا عجيب بود 

چون دوستان رو نميشناسم كلا😂😂😂😂😂

بدترين حالت ماجرا اين است كه طاقتمان تمام شود و به روي خودمان نياوريم و تا زمان مرگ ادامه دهيم خيلي ها اينطور زندگي ميكنند دست انداز كم طاقتي را رد كرده اند و افتاده اند توي سرازيري عادت ...اوريانا فالاچي
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730