2733
2734
عنوان

اهالی سینما تلویزیون

| مشاهده متن کامل بحث + 541 بازدید | 37 پست
من از دوران راهنمایی و دبیرستان مجله روزهای زندگی میخوندم حالا هم که نت و .... کلا شوهرم میگه اگه کن ...


علت طلاق این دوتا چی بود؟

احساسات بیان نشده ؛هیچ وقت فراموش نمی شوند


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هومن شخصیتشو دوست دارم.ولی آزاده صمدی ام خوبه ها از وقتی دماغشو عمل کرده سوراخ دماغش فقط مشخص میشه دکترش خیلی بد عمل کرده.بابام وقتی عید فیلمشو نشون میداد میگفت یابزنید یه کانال دیگه یا خاموش کنید 

2731

کاربران اینستاگرام در اتفاقی جالب، پس از گذشت چند روز از ماجرای سفر رامبد جوان به کانادا، در صفحه شخصی این بازیگر و مجری، از عملکرد او حمایت کردند. این تغییر نظر و چرخش، در نوع خود جالب توجه است.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «رامبد جوان و سفر به کانادا»؛ در هفته‌های گذشته بارها و بارها این چند کلمه را شنیده یا در فضاهای مختلف دیده‌ایم، سوژه‌ای که حسابی سروصدا به پا کرد و با واکنش‌های مثبت و منفی بسیاری روبه‌رو شد؛ از تلویزیون ایکس ویژن و برخی چهره‌ها گرفته تا پست‌های حمایتی تعدادی از اهالی سینما و تلویزیون.

در واقع در همان ایام که این خبر در حال پخش در فضای مجازی بود، پستی از رامبد جوان درباره کودکان کار با واکنش‌های تند کاربران فضای مجازی و دنبال‌کنندگان او در اینستاگرام همراه شد و بسیاری به خاطر این پست به او تاختند.

کاربران اینستاگرام در اتفاقی جالب، پس از گذشت چند روز از ماجرای سفر رامبد جوان به کانادا، در صفحه شخ ...


 رامبد جوان و سفر به کاناداش این چرخش ناگهانی نظرات کاربران اینستاگرام  را در پی داشت

2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز