2789
عنوان

خوردن وایتکس بچه سه سال

410 بازدید | 5 پست

بچم سه سالشه داشت با ابجیش بازی می‌کرد یهو گفت آب رفته ازداخل ظرفشویی لیوانی ک توش وایتکس بکو خورد زنگ زدم اورژانس اومد بررسی کرد گفت چیزیش نیست علائمی نداره فقط شیر ومایعات بهش بدین الانم خوابید ولی من آنقدر حرص خوردم ک نگو آیا کسی تجربه ای داشته؟

ببرش بیمارستان حتما🥲شایدبخوان شستشوی معده بدن واینکه شوینده هاروازجلوی دست جمع کن اتفاق یکبارمیفته😣

❤من ازمعبودیکتایم فقط یک چیز میخواهم نگیردهرگز ازقلبم امیداستجابت را❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



توروخدا بیشتر مراقب باشین وقتی بچه کوچیک دارین

بیدارش کن بهش یک لیوان شیر بده مایعات بده تا صبح چند بار چکش کن 

خدااا جونم عاااشقتم تو بودی که تو بدترین شرایطم کنارم بودی خودت میدونی دیوونه وار عاااشقتم اسم قشنگتو روی دستم تتو کردم تا وجودتو در خودم بیشتر از همیشه احساس کنم 😘🥰🧡
خدابهت رحم کرده بهش زیاد شیر بده باز صبح ببر دکتر نصف شبم چکش کن

آره بخدا اورژانس اومد گفت اگه زیاد خورده بود الان بیقراری داشت و علایم دیگه همون باید مواظب باشم بخدا انقد حواسم هست این هيچ وقت خودش آب نمیخوره ایندفعه رفته از ظرفشویی لیوان برداشته

توروخدا بیشتر مراقب باشین وقتی بچه کوچیک دارین بیدارش کن بهش یک لیوان شیر بده مایعات بده تا صبح چند ...

اره بیدارم حواسم بهش هست ولی نمیدونم چرا چند وقته داریم همش بدمیاریم یا خودم مریض میشم یابچه هام 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز