2733
2734
عنوان

تاپیک جامع ***زایمان طبیعی پس از سزارین***

| مشاهده متن کامل بحث + 1672807 بازدید | 89583 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بچه ها فاصله بین زایمانام 2 سال و نیم میشه. بنظرتون میشه منم بعد سزارین طبیعی زایمان کنم؟ البته دکتر سر زایمان اول گفت لگنت تنگه... یعنی نمیشه گشادش کرد؟ از سزارین واهمه دارم

مهدیا … ما همه از طایفه سلمانیم هرچه خواهدبشود، پای علی می مانیم
2731
بچه ها فاصله بین زایمانام 2 سال و نیم میشه. بنظرتون میشه منم بعد سزارین طبیعی زایمان کنم؟ البته دکتر ...

بعد هجده ماه هم بوده و کمتر هم شنیدم 

باید ورزش های لگنی رو مرتب انجام بدید تا لگن باز شه مثل اسکات و....

پارسال که بیمارستان؛ پیش مامای با تجربه ای رفتم ؛ گفت کم پیش میاد که لگن تنگ باشه؛ احتمالا به خاطر اینه که زن های ایرانی در این دوران بی تحرک می گیرند و می خوابند ؛ فکر کنم بو علی سینا گفته بودند که تنها زنان شمالی سخت زاترند؛ الان تغذیه ها و سبک زندگی ها غلط شده و گرنه اگه یه جستجو کنید می بینید توی کشورهای اروپایی مردم عادی که هیچ ؛ پزشکان و بازیگرانشون هم زایمان طبیعی انجام میدند ؛ چون به مضرات سزارین پی بردند؛ 

مطالعه می کردم برای کسانی که سزارین می شند؛ جلسه میذارند که دچار افسردگی نشند ؛ چون سزارین رو یک نوع شکست میدونند.

کمپین حمایت از مادران سزارینی براشون برگزار میشه .

2738
خو اول چرا سز میکنن؟؟


گاهی مورد اورژانسی بوده ؛ که خیلی کم پیش میاد 

گروهی از بی اطلاعاتی سزارین کردند ؛ فکر کردند بهتره

گروهی هم به تشخیص دکترهایی که موافق سزارین یا جیب خودشون هستند .

بچه ها فاصله بین زایمانام 2 سال و نیم میشه. بنظرتون میشه منم بعد سزارین طبیعی زایمان کنم؟ البته دکتر ...


مامایی که پیشش رفته بودم ؛ گفت چند سال پیش موردی با درد زایمان اومد بیمارستان ؛ چهارمین زایمانش بود ؛ گفت هر سه تا قبلی رو زایمان سزارین کرده بود؛ علت سزارینش رو هم دکتر براش تنگی لگن زده بوده.

ماما گفت:دکتر بیمارستان گیر یه عملی بود ؛ ما به این خانم می گفتیم زور نزن تا دکتر بیاد ؛ گفت دکتر دیر رسید این مادر به راحتی زایمان کرد ؛ گفت لگنش عالی بود .

خیلی وقته که تلاش شده کشورهای اسلامی فرزند آوریشون کم شه؛ سیاست های غرب و یهود هست ؛ در یهود به فرزند آوری زیاد تشویق میشه

اول در ایران و کشورهای اسلامی سزارین رو رواج دادند 

دوم اینکه بالای سن ۳۵ سال رو برای فرزند آوری خطرناک جلوه دادند 

سوم سن ازدواج رو بالا بردند و هنوز که هنوزه با ازدواج سن پایین مخالفت می کنند 

چهارم آزمایشات غربالگری رو راه انداختند که خیلی از جنین ها سقط شند 

پنجم: تغذیه و خورد و خوراک  سالم رو تغییر دادند و از غذاهای سالم دورمون کردند و الان مدتی هست تراریخته رو دارند وارد می کنند که از ژن موجودات زنده در محصولات استفاده می کنند 

ششم به جای تغذیه سالم ؛خروار خروار قرص و دارو در زمان بارداری به خوردمون میدند 

هفتم بچه ها رو از جنینی با هزاران واکسن که کمترین عارضه اش جیوه هست ؛ بماند که معلوم نیست کجا ساخته می‌شند و چه ترکیباتی تو واکسن ها می ریزند 

و......

http://www.hawzahnews.com/news/345088/افشای-توطئه-های-خصمانه-غرب-برای-نابارور-کردن-ایرانیان


*سزارین از عوامل ناباروری

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در کاهش باروری، عمل سزارین در زایمان زنان می باشد؛ متأسفانه برخی افراد دانسته یا ندانسته این مسأله را تبلیغ می کنند و حال آن که سزارین یکی از قواعد کنترل جمعیت محسوب می شود.

زنانی که سزارین می کنند در بهترین حالت دو یا سه فرزند می توانند به دنیا آورند. کشورهای غربی می گویند: اگر عمل سزارین در کشوری 10 یا 15 درصد شد، زنان آن کشور در مسیر ناتوانی باروری قرار دارند.

در برخی از مناطق ایران که دارای امکانات زیاد بوده، در نرخ سزارین 80 درصد است و در کلّ کشور این رقم به 60 درصد می رسد؛ در برخی از مناطق تهران سزارین بالای 95 درصد می باشد و انجام این عمل را نوعی پرستیژ دانسته و اگر زنی در زایمان خود سزارین انجام ندهد، او را عقب افتاده می دانند.

 آن چه مایۀ تأسف بوده این است این که فرهنگ نه فقط در بین زوج های جوان، بلکه در بین زوج های میانسال نیز به صورت فرهنگ درآمده و علت آن هم فعالیت 50 سالۀ کشورهای غربی در این زمینه می باشد.

*نقش فرهیختگان و حوزویان در ازیاد نسل

از دیگر عوامل کنترل جمعیت، عمل سقط جنین است که ناباروری در زنان را به همراه دارد. اگر فرهیختگان جامعه و حوزویان وارد عمل شوند و با ابزارهای دینی به تمام نقاط کشور اعم از شهر و روستا رفته و به روشنگری چنین مسائلی بپردازند، جامعه در مسیر ازدیاد نسل قرار گرفته و از تهدید کاهش جمعیت عبور خواهد کرد؛ یقیناً روشنگری در این زمینه زمانی، اثر مثبت خواهد گذاشت که افرادِ مبلّغ، تبلیغ چهره به چهره را سرلوحۀ کار خود قرار دهند.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز