2703
2553
عنوان

لک لکی در کار نیست!!

| مشاهده متن کامل بحث + 5241 بازدید | 61 پست
متن اصلی سند رو قرار دادم و هر پنجاه صفحه رو خودم شخصا مطالعه کردم گفتم چیزی که گفتید توش نیست باز رفتید روایت دروغین از سایت ها رو ارجاع دادید!

همه چیز دروغه الا اونی که شما میگی....

خداحافظ

امام حسین علیه السلام می توانند هر ناممکنی را ممکن کنند.با اعتقاد بر در خانه شان برویم.

همه چیز دروغه الا اونی که شما میگی....خداحافظ  


شما مدرک مستدلی ندارید که ارایه کنید و چیزی رو نشر میدهید که به اصلش آگاهی ندارید و کذبه به نظرم اگر انسان حق طلبی باشید باید سپاسگزار باشید از اینکه به اصل مطلب آگاه شدید. موفق باشید 

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

کارشناسان، نمایندگان مجلس و اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی به این سند اعتراض داشتند و مغایرت‌هایی را در این سند اعلام کردند.

1- یونسکو، در راستای اهداف مبتنی بر«جهانی سازی» و « صلح جهانی» از طریق برنامه« آموزش‌های مشترک عمومی»، می‌کوشد ارزش‌های لیبرالیستی و سکولاریستی را در نظام تعلیم و تربیت کشورهای مختلف بگنجاند تا به واسطه آن از اصطکاک نسل‌های جدید با نظام‌های استکباری و سرمایه داری، جلوگیری کند.

از جمله می‌توان به برنامه های آن سازمان، برای اصلاح بنیادین مفاهیم آموزشی و تربیتی در جوامع اسلامی مانند فلسطین، اردن، امارات، بحرین، عمان، قطر، لبنان و عربستان به نفع رژیم صهیونیستی و به اصطلاح حل«بحران اعراب و اسرائیل» از مسیر تغییرات فرهنگی و ارزش های ملی در قالب برنامه « صلح جهانی» اشاره کرد.

2- از موضوعات و تکالیف مهم اجرایی برنامه آموزش2030، که سبب نگرانی می‌شود، گردآوری اطلاعات و آمار معتبر از کشورها، توسط یونسکو است و تمام کشورها متعهد هستند که با مرکز آمار و اطلاعات یونسکو(Uis) همکاری کنند تا یونسکو و مجامع بین‌المللی به آمار و اطلاعات آموزشی و تربیتی کشورها به صورت منظم و دوره‌ای دسترسی داشته باشند.

نکته مهمی که در این امر نهفته است این است که ارائه آمار و اطلاعات آموزشی نسل آینده کشور به سازمان‌های بین‌المللی آن هم مطابق با خواست آنها چه نفعی برای کشور دارد؟ آیا این سازمان‌ها در راستای اعتلا و رشد و پیشرفت کشور ما کاری کرده‌اند؟

در قضایای مختلف مانند برجام، دیده‌ایم که نهادهای بین المللی و کشورهای غربی آمار و اطلاعاتی که از خودمان براساس تعهد داده شده، دریافت می‌کنند و باید محرمانه تلقی شود، آنها را منتشر می کنند و مسلماً بر علیه منافع ملی خودمان استفاده می کنند. بنابراین، این ساده اندیشی است که ما به راحتی اطلاعات نسل آینده ساز خود را در اختیار آنها قرار دهیم.


3- یکی از برنامه‌های‌ کلیدی یونسکو « بین‌المللی‌سازی آموزش عالی ایران» است تاآنجا که «کمیسیون ملی یونسکو» به صورت متمرکز، بین‌المللی‌سازی آموزش عالی کشور را در دستور کارخود قرار داده است. دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو هم با اظهار تأسف از عدم ورود دانشگاه‌های ایران به حوزه بین‌الملل، از تأکید ویژه یونسکو بر« جهانی‌شدن آموزش عالی» خبر داد.

4- باوجود اسناد بالادستی متعدد مانند:« سند تحول بنیادین آموزش و پرورش»، « سند نقشه جامع علمی کشور»، « نقشه مهندسی فرهنگی کشور» و ... ، چرا مسئولان مربوط، به جدیت برنامه2030 یونسکو پیگیر اجرای آنها نیست؟ پذیرش و اجرای برنامه‌های سازمان‌های بین‌المللی نظیر برنامه آموزش 2030 و درگیر شدن 4 وزارتخانه دولت تدبیر و امید با آن، در سکوت رسانه‌ای و بدون شرح جزییات و منافعی که از اجرای آن نصیب سیستم آموزشی کشور می شود، چه توجیهی دارد؟

5- «جهانی‌شدن» یکی از مفاهیمی است که مرزهای جغرافیایی کشورها و هنجارهای فرهنگی آموزشی را تحت تأثیر قرار داده است و سازمان‌های بین‌المللی مانند یونسکو، این مفهوم را درحوزه تعلیم و تربیت پیگیری می‌کنند.  به همین جهت شرکت‌های چندملیتی برای تصاحب مدارس درکشورهای جهان سوم و خاورمیانه، به بالاترین نهادهای دولتی« نفوذ» کرده و اجرای برنامه آموزش همگانی یونسکو را از ملزومات پیوستن به « سازمان تجارت جهانی» و بهره‌مندی از فاکتورهای اقتصادی و سیاسی کشورهای توسعه یافته برمی‌شمارند.

2720



6- در اسفند94 «کنفرانس بازاندیشی و آینده نگری در نظام آموزش و یادگیری ایران با توجه به تغییرات پرشتاب جهان معاصر»، در تهران برگزار شد. اما منظور از جملاتی نظیر« بازنگری در نظام آموزشی» چیست!؟و  طرح این نوع مفاهیم به چه نیتی است؟

7- هدف شماره4 توسعه پایدار یعنی «تضمین آموزش باکیفیت، فراگیر و برابر و ارتقای فرصت‌های یادگیری مادام‌العمر برای همه» است، در حالی که تعابیر و برداشت‌هایی از آموزش باکیفیت وجود دارد که با مبانی آموزش در مدارس و دانشگاه‌های جمهوری اسلامی مغایر است.

8- برنامه جامع آموزش2030، توصیه‌های جدی و مؤکد درخصوص ورود بعضی مفاهیم و مطالب به کتاب‌های درسی به کشورهای عضو دارد، که قطعا با فرهنگ اسلامی ما سازگار نیست. این موضوع از اقرارهای صریح برخی مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش است.

9- در برنامه2030، ارتباطات و برنامه‌های بین المللی شبکه مدارس مرتبط با یونسکو در کشورها از جمله ایران که قبلا راه اندازی شدند، مورد توجه جدی قرار می‌گیرد که ابهامات فعالیت در مدرسه داری توسط این نهاد را با شک و تردید مواجه می‌کند.

10- در برنامه‌های توسعه پایدار پس از 2015، از ارزش‌ها و اصول جهان شمول از قبیل همبستگی جهانی، صلح جهانی، احساس همدردی  با انسانها و مفاهیمی که ضدیت با رژیم غاصب صهیونیستی را از اذهان محو کند آموزش داده می‌شود.


11- این برنامه، چه ارتباط و نسبتی با اسناد بالادستی مانند: « سند چشم انداز20 ساله کشور» ، « سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» ، « سند نقشه جامع علمی کشور» ، « نقشه مهندسی فرهنگی کشور» و ... سایر اسناد بالادستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی دارد؟ اگر نسبتی دارد، کدامیک مرجع است ؟

باتوجه به تفکر حاکم بر یونسکو که تفکری لیبرالیستی و سکولاریستی است و قطعا با تفکر دینی در تقابل یا حداقل غیر همسو است، اجرای این برنامه، چگونه نیازها و شرایط تعلیم و تربیت اسلامی را محقق می‌کند؟ و آیا این برنامه با اهداف تعلیم و تربیت اسلامی که در اسناد بالادستی تصریح شده است هماهنگ است؟

12- اگرچه اهداف کلان 17 گانه برنامه توسعه پایدار 2030 که هدف شماره 4 آن بصورت مشخص به آموزش مربوط  می شود،  با واژه‌های زیبا که برخی از آنها در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نیز آمده است، اما شاخص‌ها و مفاهیم مدنظر در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در تراز تربیت اسلامی است که  با برنامه آموزش 2030 بلکه مغایر است.

مانند تاکید بر تعلیم و تربیت اسلامی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  با تاکید بر آموزش غیرایدئولوژیک در برنامه 2030 یا مثلا تربیت انسان خلیفه الله در اسناد بالادستی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی با تربیت انسان براساس مکتب اومانیسم در برنامه 2030.

13- در برنامه 2030 تاکید فقط بر آموزش است در حالی که آموزش، شرط لازم برای تغییر و بهبود زندگی است ولی شرط کافی نیست. انسان امروز بیش از گذشته در کنار آموزش، نیازمند معنویات، اخلاق و ارزش‌ها و بطورکلی «تربیت» است، که این موضوع عنصر گمشده در برنامه آموزش 2030 است.


14- باتوجه به مطالب پیش گفته، چگونه امکان دارد« سند تحول بنیادین آموزش و پرورش»  با « برنامه آموزش2030 » تطابق داشته باشد؟ از همین رو،  مهم جلوه دادن این برنامه یا تفاهم نامه، که به اشتباه به آن سند می‌گویند، برای تحت الشعاع قرار دادن «سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» است.

15- باتوجه به بندهای 2 و 5 از ماده 2  اساسنامه کمیسیون ملی یونسکو، مصوب هیأت وزیران جمهوری اسلامی ایران در سال 1366، چرا کمیسیون ملی یونسکو در  راستای این دوبند از شرح وظایف، اقداماتی را انجام نمی دهد و بصورت منفعل مجری برنامه‌های یونسکو است؟

به چه مناسبت باید یک مجموعه‌ به‌اصطلاح بین‌المللی که قطعاً تحت نفوذ قدرت‌های دنیاست، این حق را داشته باشد که برای ملتهای دنیا با فرهنگ‌های مختلف، تکلیف مشخص کند؟

* هشدار مقام معظم رهبری در رابطه با 2030

رهبر معظم انقلاب امروز در جمع معلمان فرمودند: بنده از شورای عالی انقلاب فرهنگی هم گله‌مند هستم، آنها باید مراقبت می‌کردند و نباید می‌گذاشتند که کار به اینجا بکشد که ما بیاییم و جلوی این کار را بگیریم، اینجا جمهوری اسلامی است. سند2030 یونسکو و ازاین‌قبیل، چیزهایی نیست که جمهوری اسلامی بتواند زیر اینها شانه قرار بدهد و تسلیم شود.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: به چه مناسبت یک مجموعه‌ به‌اصطلاح بین‌المللی که قطعاً تحت نفوذ قدرت‌های دنیاست، این حق را داشته باشد که برای ملت‌های دنیا با فرهنگ‌های مختلف، تکلیف مشخص کند؟ اصل کار غلط است، اینکه ما برویم سندی را امضا کنیم و بعد هم بیایم بی‌سروصدا آن را اجرا کنیم؛ نخیر!مطلقاً مجاز نیست.

با توجه به تجارب کشور از اینگونه ارتباط با مجامعی که روند مشخصی علیه نظام ما دارند و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، لازم است، متولیان نظام آموزشی کشور و در رأس آن شورایعالی انقلاب فرهنگی که به ریاست رئیس جمهور اداره می‌شود، بیش از پیش هوشیار بوده و برای خنثی سازی برنامه‌های دشمن، اقدامات لازم را به عمل آورند.

2714

به متعهد کنندگان ايران به سند 2030 يونسکو و اجرا کنندگان آنسندي که  ايران به آموزش سکس و همجنس بازي براي کودکانو ممنوعيت آموزش هاي ديني  (به دور از چشم رهبرو مجلس)متعهد کرد : راي نمي دهم  


شما جناب قبل از این که خودت رو ذی صلاح بدونی برای رای دادن یا ندادن به این سند متن انگلیسی رو بخون اگر توانایی فهم متون با زبان اصلی رو ندارید لازم نیست به عناوین مختلف به ترجمه های تحریف شده و تحلیلهای نامرتبط روی آورید برای هر کودکی مبرهنه که این سند بازیچه سیاسی عده ای بی سروپا شده که جز نشر اکاذیب بهره ای از انسانیت انصاف و شعور نبردند. هر موقع حرفهایی که کپی پیست کردی رو از رو متن انگلیسی ارجاع دادی اون وقت راجع به صلاحیتتون فکر میکنیم.

شما جناب قبل از این که خودت رو ذی صلاح بدونی برای رای دادن یا ندادن به این سند متن انگلیسی رو بخون اگر توانایی فهم متون با زبان اصلی رو ندارید لازم نیست به عناوین مختلف به ترجمه های تحریف شده و تحلیلهای نامرتبط روی آورید برای هر کودکی مبرهنه که این سند بازیچه سیاسی عده ای بی سروپا شده که جز نشر اکاذیب بهره ای از انسانیت انصاف و شعور نبردند. هر موقع حرفهایی که کپی پیست کردی رو از رو متن انگلیسی ارجاع دادی اون وقت راجع به صلاحیتتون فکر میکنیم.

سلام گردآفرید عزیز

چند تا مطلب هست به نظر این برادر کوچیکترتون میرسه

اول تبریک به شما دوست گرامی که توانایی فهم متون با زبان اصلی رو دارید

دوم اینکه من هم با اعتماد به شما در توانایی فهم یا همون ترجمه این متن قبول دارم که در متن این "سند حقوقی" اشاره مستقیمی به الزام آور بودن آموزش های خاصی شبیه اونچه که در کتاب لک لک ها اومده از جمله آموزش روابط جنسی در سن نامناسب، تایید استمنا و استشها، تایید یا حداقل بی تفاوتی نسبت به همجنس گرایی و بی هویتی خانواده نشده

اما فک میکنم اولا شما توانایی فهم این مطلب رو دارین که یک متن(بیانیه) با یک سند حقوقی تفاوت های بسیاری داره که در این رابطه همانند برجام اگر بخواهیم به روح! یا حتی جسم بندهای کلی و بسیط اون عمل کنیم 

اونوقت مجبوریم همون راهی رو در عمل بریم که کتاب لک لک ها رفته!

ثانیا اگه شما حرف منو قبول ندارید که ندارید میتونید از یه حقوقدان! غیرذینفع بپرسید.

دوم اینکه هر چند قبول دارم گاها برداشت های عجولانه ای مثل فرمایش ریحاناخانوم از این سند میشه ولی اگر اون عده ای که مد نظر شما هستن میخواستن کمال استفاده سیاسی از این مطلب ببرن قطعا تو مناظره سوم یا فرصت های دیگه ای که از رسانه داشتن و دارن اینکارو میکردن که تا الان نکردن و فک میکنم شما حداقل اینقدر رو انصاف بدین که اعتراضات بسیاری که پس از برملا شدن داره به امضای این سند میشه در موقعیتی غیر از انتخابات هم غیرمنتظره نمیبود.

سوم اینکه چه این سند، از لحاظ محتوی سند مشکل داری باشه (که به اعتماد به سخنان رهبر عزیزمون هست هستنی!) و چه نباشه مسیر قانونی خودش رو طی نکرده و قسمت زیادی از این اعتراضات به محرمانه گی و پنهانکاری های دولتی ها بر میگرده که در حالت خوش بینانه اش مردم و نمایندگان مردم رو امین نمیدونند و در حالت بدبینانه اش باید گفت پروژه نفوذی که رهبرمون هشدار دادن توهم توطئه نیست واقعیت داره.

گردآفرید عزیز میدونم  برای حرفام اشکالاتی به ذهنتون میرسه که اگه نوشتین متواضعانه خواهم خوند ولی مثل چالشی که یه دوره ای من از سر گذرونده ام شما هم احتمال اینو بدین که "حق و راستی و درستی" جای دیگه ای باشه.

Molavy یا Satias یا محمدصادق گرامی،

سلام

اصلا نمیپسندم جواب کسی رو بدم که برای اثبات صحبتهاش چندتا کاربری مختلف درست میکنه و میاد پست میذاره. شما چرا با همون کاربری محمدصادق نیومدی پاسخگو باشی؟ اگر پسوردتون فراموشتون شده مساله ای نیست ولی امیدوارم مسأله کاری نباشه و احساس وظیفه دینی هم نکرده باشی برادر پاسدار من یا خواهر دلسوز نظامم.

خب حالا برگردیم سر مسأله مورد بحث هر چند اصلا قابل اعتماد نیستی ومنم هنوز نفهمیدم چرا با چندتا کاربری اومدی مثلا میخوای بگی چند نفر به یه نفرین وقتی حق خودش فریاد میزنه؟!!


 ببین آقا یا خانم!! اینجا اصلا مساله تفاوت سند یا بیانیه مطرح نیست مساله یک بحث بین المللیه یک متن مشترک که نوشته شده تا کشورهای ضعیف از نظر فرهنگی بتوانند در سطح بین المللی رشد کنند و ایران هم مشارکت میکنه چون از صدقه سر برجام الآن  یک کشور قدرتمند منطقه به حساب میاد و توانایی ساپورت کشورهای همسایه رو داره. (برای این قسمت مراجعه کنید به مقدمه خود سند) ما تنها کشوری نیستیم که انتظار داریم تمام برنامه های این سند مطابق با خواست و سلیقه ما باشه و همین طور قرار نیست جزیزه وار زندگی کنیم که بگیم مسایل بین المللی به ما ربطی نداره. این سند تابستون سال 95 در ایران ترجمه و مطرح شد و در سپتامبر سال 2015 اعلام شده بود(یعنی حدودا دو سال پیش) کسی اون موقع صداش درنیومد که ضد دینیه و چه و چه. چی شد دم انتخابات یادشون افتاد؟ برجام اگر بُرد نبود که بیماران خسته و رنجور ما از تحریم و بی دارویی همگی تلف شده بودند. چرا چشماتونو بستین؟ چرا اینقدر بی انصاف و حق شکنید؟ به خدا اینا رو باید اون دنیا جواب بدید اگر شمایی که خودتو پاسدار میدونی و مدافع اسلام و حق و راستی و درستی نتونی جواب بدی از بقیه چه انتظار میره؟ میگن این سند گفته برابری زن و مرد و محل اشکاله! آقا برادر من، خواهر پاسدارم برو بخون چی نوشته به خدا انگلیسی قوی نمیخواد این قدر دهن بین نباشین بازیچه نشیدبرابری زن و مرد با برابری "حقوق" زن و مرد دو تاچیزه یکی نیست!!! اسلام گفت زن و مرد نزد خدا برابرند همه دینها اینو میگن. مگر شما از وضع ازدواجهای مسخره و سنتی و در فقر فرهنگی آفریقایی خبر داری؟ مگر دیدی که دختر زیر نه سال یمنی و افغان رو پدرش چه طور میفروشه دیگه نمیشه اسمش رو گذاشت ازدواج؟ مگه دیدی چه طور زن هنوز برای بعضی از کشورهایی که دولت قبل به روابط با اونها افتخار میکرد مثل بورکینافاسو. گامبیا .موریتانی. اوگاندا و اکوادور و سایر قحطی زده های آفریقایی جنس دومه و بی اهمیت؟ این سند، برابری زن و مرد در حق برخورداری از ابتدایی ترین حقوق مثل آب و غذا تا آموزش و آرامش رو به ارمغان آورده. من که خوندم گفتم دست مریزاد مسلمون نوشته گفتم که یاد دعوت حضرت محمد ص به دین اسلام افتادم. اون وقت ببین یه عده چه طور دستمایه کردن این سند رو! شما آقای عزیز از روی خود سند اهداف شومش رو نشون بده این حرفت یعنی چی اصلا؟

 "در این رابطه همانند برجام اگر بخواهیم به روح! یا حتی جسم بندهای کلی و بسیط اون عمل کنیم

اونوقت مجبوریم همون راهی رو در عمل بریم که کتاب لک لک ها رفته"!

چرا اینقدر قدر نشناسید اون وقت میگیم علی ع چرا غریب بود؟ ندیدی ایران منزوی شده بود؟ قبل از برجام چی داشتیم که الآن نداریم؟ مریض نداشتی که بکشی درد مریضا رو. خارج از کشور محصّل نبودی که درد حقارت رو بفهمی. پدرت کارخونه نداشت که ورشکست بشه و... شما حقوق بگیر دولت اگر بوده باشی اینا رو حس نکردی ولی ما فهمیدیم...چرا با ملت بازی میکنید؟ یه کم فکر کنید اینا حق الناسه خدا نمیگذره از این همه. حرف ناحق و بی انصافی زیاده بخوام بگم ولی بذار لااقل تکذیبیه آموزش پرورش به این کتاب لک لک ها رو بذارم بقیه هم ببینند.

سلام گردآفرید عزیزچند تا مطلب هست به نظر این برادر کوچیکترتون میرسهاول تبریک به شما دوست گرامی که توانایی فهم متون با زبان اصلی رو داریددوم اینکه من هم با اعتماد به شما در توانایی فهم یا همون ترجمه این متن قبول دارم که در متن این "سند حقوقی" اشاره مستقیمی به الزام آور بودن آموزش های خاصی شبیه اونچه که در کتاب لک لک ها اومده از جمله آموزش روابط جنسی در سن نامناسب، تایید استمنا و استشها، تایید یا حداقل بی تفاوتی نسبت به همجنس گرایی و بی هویتی خانواده نشدهاما فک میکنم اولا شما توانایی فهم این مطلب رو دارین که یک متن(بیانیه) با یک سند حقوقی تفاوت های بسیاری داره که در این رابطه همانند برجام اگر بخواهیم به روح! یا حتی جسم بندهای کلی و بسیط اون عمل کنیم اونوقت مجبوریم همون راهی رو در عمل بریم که کتاب لک لک ها رفته!ثانیا اگه شما حرف منو قبول ندارید که ندارید میتونید از یه حقوقدان! غیرذینفع بپرسید.دوم اینکه هر چند قبول دارم گاها برداشت های عجولانه ای مثل فرمایش ریحاناخانوم از این سند میشه ولی اگر اون عده ای که مد نظر شما هستن میخواستن کمال استفاده سیاسی از این مطلب ببرن قطعا تو مناظره سوم یا فرصت های دیگه ای که از رسانه داشتن و دارن اینکارو میکردن که تا الان نکردن و فک میکنم شما حداقل اینقدر رو انصاف بدین که اعتراضات بسیاری که پس از برملا شدن داره به امضای این سند میشه در موقعیتی غیر از انتخابات هم غیرمنتظره نمیبود.سوم اینکه چه این سند، از لحاظ محتوی سند مشکل داری باشه (که به اعتماد به سخنان رهبر عزیزمون هست هستنی!) و چه نباشه مسیر قانونی خودش رو طی نکرده و قسمت زیادی از این اعتراضات به محرمانه گی و پنهانکاری های دولتی ها بر میگرده که در حالت خوش بینانه اش مردم و نمایندگان مردم رو امین نمیدونند و در حالت بدبینانه اش باید گفت پروژه نفوذی که رهبرمون هشدار دادن توهم توطئه نیست واقعیت داره.گردآفرید عزیز میدونم  برای حرفام اشکالاتی به ذهنتون میرسه که اگه نوشتین متواضعانه خواهم خوند ولی مثل چالشی که یه دوره ای من از سر گذرونده ام شما هم احتمال اینو بدین که "حق و راستی و درستی" جای دیگه ای باشه.


تکذیب تایید کتاب لک لکی درکار نیست ازسوی آموزش و پرورش:

 این روزها خبری در برخی شبکه های مجازی در باره چاپ کتابی به نام "لک لکی در کار نیست" با اهداف کاملا منفی و سیاسی منتشر شده و آن را به غلط به آموزش و پرورش منتسب کرده اند .  صفحاتی از  این‌کتاب که ظاهرا ترجمه یک کتاب خارجی است که در فضای مجازی منتشر شده، در باره آموزش جنسیتی به کودکان و آشنائی آنان با اعضای جنسی بدن  انسان است.

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به عنوان تنها واحد تشخیص و تایید کتابهای کمک آموزشی استاندارد اعلام میکند که تاکنون چنین کتابی را  دریافت و تایید نکرده  است.


تکذیبیه از سایت خبری تابناک

من فقط میدونم که خیلی زرنگ تر از دولت مرد های ما هستن... همه چیز رو به صورت ضمنی تعریف می کنن. مثل برجام... مثلا نوشته تحکیم بنیاد خانواده... بعد میری تعریف خانواده از نظر اونها رو در میاری میبینی نوشته:

خانواده به چند نوع است. ازدواج مرد با زن... مرد با مرد... زن با زن... یعنی همجنسگرایی

یا حذف نام شهدا به اسم پرهیز از ترویج خشونت

حذف آموزش مفاهیم دینی به عنوان فرقه گرایی و ...

تکذیب تایید کتاب لک لکی درکار نیست ازسوی آموزش و پرورش: این روزها خبری در برخی شبکه های مجازی در باره چاپ کتابی به نام "لک لکی در کار نیست" با اهداف کاملا منفی و سیاسی منتشر شده و آن را به غلط به آموزش و پرورش منتسب کرده اند .  صفحاتی از  این‌کتاب که ظاهرا ترجمه یک کتاب خارجی است که در فضای مجازی منتشر شده، در باره آموزش جنسیتی به کودکان و آشنائی آنان با اعضای جنسی بدن  انسان است.سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به عنوان تنها واحد تشخیص و تایید کتابهای کمک آموزشی استاندارد اعلام میکند که تاکنون چنین کتابی را  دریافت و تایید نکرده  است.تکذیبیه از سایت خبری تابناک


بشنو و باور نکن خواهر.دوهفته پیش این کتاب به بعضی از معلمای دبستان آموزش داده شد.کتابی که من متاهل از تدریس اون توسط یه استاد آقا خجالت میکشیدم.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687