2789

یه پسر کلاس اولی دارم یه دختر یک ساله. از وقتی مدرسه ها باز شده همیشه مریضن. یعنی ماهی ۳بار حداقل دکتر میبرمشون. خسته شدم کم اوردم نمیدونم چیکار کنم. فک میکنم مادر خوبی نیستمو نمیتونم بهشون خوب رسیدگی کنم.  با اینکه همش در حال بدو بدوام و شب و روزمو براشون میزارم و هیچ وقتی برای خودم نمیمونه. 

شما هم اینجوری هستین یا فقط من این مشکلو دارم؟ 

همه همین هستن بهشون شربت ایمنی بدین تحت نظر پزشک البته

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

همه همین هستن بهشون شربت ایمنی بدین تحت نظر پزشک البته

خیلی دادم ولی انگار نه انگار.  تا دارو میخورن خوبن تا قطع میکنم بعد دو روز نهایتا یک هفته دوباره همون آش و همون کاسه

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



من سه تا دارم

کلاس اولی سه ساله وهشت ماهه

هر دوهفت دختر بزرگم یه ویروس از مدرسه میگیره میاد خونه اون دوتا هم درگیر میشن تا بیان کامل خوب بشن باز از اول

گاهی تابدتر نشه بهتر نمیشه🙃
خیلی دادم ولی انگار نه انگار.  تا دارو میخورن خوبن تا قطع میکنم بعد دو روز نهایتا یک هفته دوبار ...

شربت ایمنی رو باید حداقل دو ماه مستمر بدین

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز