2726
عنوان

کلاس موسیقی برای بچه ها؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 893562 بازدید | 23458 پست

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

ببخشيد منظورتون صدا سييما خ كوه نور هست

آره عزیزم معلم تئوری و سلفژ هم خانم حسین زاده بودن که الان استاد دانشگاه شدن و اونجا درس نمیدن متاسفانه.ولی کلاس دارن خصوصی....بهتره به اسم آموزشگاه ها توجه نکنیم.استاد خوب مهم تر از اسم اموزشگاه

2728

سلام دوستان تاپیک خیلی صفحاتش زیاده من نتونستم همشو بخونم .خانومایی که بچه هاتونو کلاس موسیقی میبرین میشه راهنماییم کنین من پسرم ۶سالشه میخواستم بپرسم چه سازی برای یادگیریش خوبه .راستش خودم از موسیقی سر در نمیارم میخواستم یکم اطلاعاتم دربارش بره بالا بعد ببرمش ثبت نام .ممنون میشم راهنماییم کنین‌

مامان سمیرای عزیز شماره را براتون فرستادم..... مژگان جون مرسی...حتما" سر می زنم...می دونم کجاست. س ...

سلام وقت بخیر
من تاپیک شما رو برای موسیقی و باله خوندم

الان هم مربی باله دخترتون کار میکنن؟
صفحه اینستا دارن که من با کارشون آشنا بشم؟
میتونید شمارشون رو برام ایمیل کنید؟
ممنونم

نرگس عزیز شماره کلاس را مجددا" براتون به همین ایمیل نی نی سایت فرستادم....من یه بار قبلا فرستاده بود ...

سلام خوب هستبن؟
من تاپیک کلاس موسیقی رو دنبال می کردم و دخترم سه سالش هست. هم دنبال کلاس موسیقی خوب براش هستم و هم مربی رقص و باله. به من لطف می کنین هم شماره مربی رقص و باله دخترتون رو اگر تاییدش می کنین برام بفرستین و هم اینکه با توجه به اینکه دخترتون الان احتمالا تو موسیقی حرفه ای شده یه اموزشگاه یا مربی خصوصی خوب برای موسیقی کودک معرفی کنین و تجربه خودتونو یا خصوصی یا به این ایمیل mehrave_kzm@yahoo.com برام ارسال کنین.

سلام ، کلاس های موسیقی اموزشگاه خورشید توی احمد اباد برای بچه ها قبلا خیلی خوب بود  واساتید خوبی داشت ، من دخترم و اونجا گذاشتم و قبلش با اسباب بازی های موزیکال و موسیقی که از فروشگاه بانی نیک گرفته بودم با موسیقی اشنا بود برای همین خیلی سر کلاسا اذیت نشدم .


سلام ، کلاس های موسیقی اموزشگاه خورشید توی احمد اباد برای بچه ها قبلا خیلی خوب بود  واساتید خوبی داشت ، من دخترم و اونجا گذاشتم و قبلش با اسباب بازی های موزیکال و موسیقی که از فروشگاه بانی نیک https://baninik.ir/shop/  گرفته بودم با موسیقی اشنا بود برای همین خیلی سر کلاسا اذیت نشدم .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730