2726
عنوان

تجربیات سفر به تایلند

| مشاهده متن کامل بحث + 93026 بازدید | 257 پست
بچه ها من بانگکوک هتل واشنگتن پالاس بودم 4* که خوب بود و موقعیت مکانیش مناسب بود و پوکت هتل Andakira *4 که بی نظیررررررررررررررررر بود دکوراسیون عالی ، تمیز، استخر خوب و صبحانه محشر . من خودم هتلها رو از سایت www.chehoteli.com پیدا می کنم کلا 4* در پوکت با استانداردهای اروپایی هست و سطحش بالاتر از 4* بانگکوک


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مامان یلدا
من بیشتر هتل های 5 ستاره رو میشناسم.
دقت کنید که در پاتایا و بانکوک نرخ هتل های 4 با 5 اختلاف آنچنانی ندارد.
پیشنهاد می کنم در صورتی که دو نفر هستید با کمی هزینه بیشتر طبیعتاً از خدمات بیشتر استفاده کنید.
سلام
اقا امین ممنون که راهنمائی میکنید من سئوالم اینه که از اونجائی که ما یه فامیل توی مالزی داریم که میتونه برامون جا رزو کنه به نظرتون از نطر هزینه تاثیری داره؟و حالا اگر تایلند رو بخواهیم انتخاب کنیم با پوکت از شیراز با یک هتل خوب برای 1 هفته با دو تا بچه کوچولو هزینه حدودا چقدر میشه و چه فصلی رو پیشنهاد میکنید شما؟؟؟؟
2728
چندین نکته را در نظر بگیرید.
تا چه زمانی به آشناتون در مالزی دسترسی دارید؟
آیا آشناتون فقط برای شما می خواهند هتل رزرو کنند یا شما مهمان ایشان هستید و هزینه ای بابت اسکان پرداخت نمی کنید.
به نظر من پرواز ماهان از شیراز به مالزی در دسترس است و با توجه به وضعیت دلار، پیشنهاد می کنم تایلند را ابتدا انتخاب نمایید.
تایلند بسیار زیبا است. ما دو بار تایلند رفتیم.
بار اول – بهمن 89 – 9 روز – بانکوک هتل رامادا پلازا – پاتایا هتل زاین – پوکت هتل ملینیوم- پرواز گلف ایر – هزینه 1510000 هر نفر – هتل ها 5 ستاره
بار دوم - بهمن 90 – 9 روز – بانکوک هتل آماری واتر گیت – پوکت هتل هیلتون- پرواز قطری – هزینه 1830000 هر نفر - هتل ها 5 ستاره
بهترین زمان رفتن بهمن ماه تا اوایل اسفندماه می باشد.
لطفاً اطلاعات بیشتر ارائه کنید تا بتوانم بیشتر راهنمایی کنم.
درآمد ماهیانه شما و اینکه چقدر می خواهید برای هر نفر هزینه کنید؟ هتل 5 ستاره می خواهید؟ پرواز از شیراز؟ چه شهرهایی؟ سن و سال بچه ها؟


ممنون از جوابتون.........من برای هر نفر حدودا 1200میلیون در نظر دارم و پسرم 1 ساله است و دخترم 7 ساله در ضمن محدودیت زمانی داریم و بیشتر از 1 هفته نمی تونم بمونم در ضمن آشنای ما اونجا ساکن است ولی چون دانشجو هست مکان برای ما نیست.هتل هم برای من به دلیل وسواس خودم خیلی مهم است .
ممنون از جوابتون.........من برای هر نفر حدودا 1200میلیون در نظر دارم و پسرم 1 ساله است و دخترم 7 ساله در ضمن محدودیت زمانی داریم و بیشتر از 1 هفته نمی تونم بمونم در ضمن آشنای ما اونجا ساکن است ولی چون دانشجو هست مکان برای ما نیست.هتل هم برای من به دلیل وسواس خودم خیلی مهم است .
با نفری 1200 شما نمی توانید به بانکوک - پوکت از شیراز بروید.
البته کوچولوی 1 ساله که هزینه ای بهش تعلق نمی گیرد.
اگر هزینه براتون مهم هست. با این مبلغ بهتر هست که برید مالزی.
سلیقه ای هست. امکان داره شما با پوشش آزاد مشکل داشته باشید که طبیعتاً مالزی برای شما راحتتره.
از تهران هم می توانید به تایلند بروید با کمی هزینه بیشتر که البته با بچه کمی مشکل است.
اما با هزینه ذکر شده پیشنهاد می کنم تشریف ببرید مالزی. (با در نظر گرفتن شاخص هزینه اختصاص داده شده)
مامان یلدا من جای اقای امین جواب بدم.

منظور ایشون احتمالا اینه که راحت تره مالزی در مقایسه با تایلند.چون اونجا از نظر رعایت کردن اون طور که من شنیدم.ممکنه لخت مادر زاد هم دیده بشه.!پس خانومی با داشتن مقیدات اسلامی براش دلپذیر تره مالزی.البته نظر منم مثل شماست و فکر میکنم که هیچ فرقی نداره و مهم خود ادمه نه چیزایی که میبینه میتونیم نگاه نکنیم.
اقای امین لطفا فارسی اظلاعات بزارین.من زبان انگلیسیم بد نیست ولی حوصله خوندنشو ندارم.وقتشم همین طور.

ممنون از لطفتون.

تموم تجربه های سفر به بانکوک و اگر رفتین پاتاپا رو لطفا در اختیارمون بزارین.مثل این وبلاگا که مو به مو تعریف میکنن.خدا خیرتون بده.
راستی تور ما در واقع سر ما کلاه گذاشته.چون قرار دادی که بسته شد هتل 4 ستاره تاپ توش ذکر شده که ایندریا 3 ستاره تاپ هست.

میتونیم اقدامی بکنیم؟

بنظرتون ترتیب اثر میدن.؟

البته تا الان مدیر شرکت مسافرتی رو پیداش نکردیم....چون میخوایم این مطلبو به عرضش برسونیم....به نظر شما ترتیب اثر میده یا طبق معمول یه مشت چرتیات تحویلمون میده.واقعا ازشون ناراحتم.
هزینه های ما تا الان .منو همسرم...نفری یک 1200....و پسرامون چون بالای دو سال هستند هر نفر 995 هزار تومن بوده.

البته این هزینه رو با هتل 4 ستاره بما داد....و ما 4 روز بانکوک رو تبدیل کردیم به 5 روز بنکوک و 2 روز پاتایا نفری 50 تومن اضافه شد.

این تور در مقایسه بات ورای دیگه که من قیمت گرفتم خیلی منصف تر قیمت داد.تا ببینیم در مورد این ستاره هتل چه توضیحی داره!!!
مامان یلدا
منظور من از پوشش این نبود که بحث آزادی رو مطرح کنم.
مامان الی خوب توضیح داده بودند. منظور من این بود که اگر شما حجاب کامل دارید در مالزی چون قشر غالب مسلمان هستند طبیعتاً شما هم همرنگ جماعت هستید، در تایلند هم کاملاً آزادید. یعنی اگر کنار دریا با مایو باشید هم کمتر جلب توجه می کند تا با چادر. منظورم از پوشش این بود.
مامان الی
خیلی سخت نگیرید. نمی دونم تا حالا چه کشورهایی رو رفتید. اما این سفر تایلند واقعاً یک چیز دیگست.
من تا حالا دوبار تایلند یکبار ترکیه و یکبار بلغارستان رفتم. اما حاضرم یکبار دیگه هم برم تایلند.
اصولاً شما بیشتر وقتتون رو در تایلند بیرون از هتل می گذرونید. مثل ترکیه نیست که اکثر اوقات در هتل باشید.
واسه همین خیلی مته به خشخاش نزارید. یک زمانی هست که وضع مالی شما خوبه و چون اختلاف قیمت هتل 4 و 5 زیاد نیست ترجیح می دهید که 5 را انتخاب کنید. به عنوان مثال من خودم حاضرم 200 تومن بیشتر نفری پرداخت کنم و برم 5 تاپ اما برای یک خانواده 4 نفره شاید 800 تومن در مجموع زیاد باشد. حالا شاید رفتید و هتل شد هتل رویایی شما. اما 5 روز بانکوک هم زیاد هست همون 4 بانکوک 3 پاتایا مناسبتره چون پاتایا دریا داره و شب زنداره داری هم داره. اما خوب مطمئن باشید این سفر آخر شما به تایلند نخواهد بود. پوکت هم در آینده خواهید رفت. قیمت هم بد نبوده واسه شما. 1200 بدک نیست. سعی می کنم مرتب اطلاعات را در این پست به روز کنم.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730