2733
2739
عنوان

سوسیس و کالباس خونگی

3689 بازدید | 16 پست
دوست جونا ممنون میشم اگه دستور کالباس و سوسیس که توخونه درست کردید خوشمزه هم شده رو برام بنویسید ممنون
هرکی امضامو میخونه یه صلوات واسه شادی روح مامانم بفرسته




منم خیلی دوست دارم تو خونه درست کنم
❤️❤️❤️یک چیزهایی هیچ وقت عادی نمی شود بچه دار شدن مثل یک جادوست. مثل افسانه ای شیرین و عجیب و غریب که سخت می شود باورش کرد. آخر چطور می شود یک دفعه مادر شد. همین که اولین بار نقطه ای تپنده را نشانت می دهند و می گویند این بچه شماست، همه چیز تغییر می کند. دستت را می گذاری روی شکم و حس می کنی از همین حالا باید قوی تر باشی. باید محافظت کنی از این نقطه تپنده کوچک. باید حامی اش باشی، همراهش باشی. شروع به تکان خوردن که می کند فکر می کنی دیگر خودت نیستی، دیگر پاهایت روی زمین نیست. لذتی وجودت را می گیرد که با کمتر چیزی قابل قیاس است. با گذشت هر روز و هر ماه چقدر عاشق تر می شوی. چقدر قلبت می تپد برایش. برای اویی که هیچ نمی دانی چه شکلی خواهد بود. چشم هایش، دهانش، انگشت هایش. از همین روزهاست که نگرانش می شوی. که چرا تکان نمی خورد، چرا نمی چرخد، چرا با لگدهایش نمی گوید من اینجام. بارداری مثل یک جور جادوست. جادویی که همه چیز را تغییر می دهد. جادویی که تو را تغییر می دهد و دیگر اسمت را برای همیشه عوض می کند. بعد از این کسی هست که تو را مادر صدا خواهد کرد❤️❤️❤️


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
:کالباس خانگی

#نرمین_ج
#فست_فود
#کالباس_خانگی

مواد لازم:
مرغ : ۱ کیلو ( بهتر است هم از سینه و هم از ران مرغ استفاده شود )
سیر : ۵ حبه
زرده تخم مرغ : ۳ عدد
آرد : ۳ قاشق غذا خوری
روغن مایع : ۳ قاشق غذا خوری
مواد لازم ادویه کالباس :
نمک : ۱و ۱/۲ قاشق سوپخوری
فلفل : ۱/۲ قاشق مرباخوری
دارچین : ۱/۴ قاشق مرباخوری
میخک : ۳ پر
جوز هندی : ۱/۴ قاشق مرباخوری
آویشن : ۱/۲ قاشق مرباخوری
هل : ۱/۲ قاشق مرباخوری
زنجبیل : ۱/۲ قاشق مرباخوری


♨♨♨


طرز تهیه:
ابتدا مرغ را به همراه سیر سه بار چرخ میکنیم وسپس آرد را به مواد اضافه میکنیم و خوب ورز میدهیم.

حال ادویه ها را با هم مخلوط میکنیم و الک میکنیم و به مواد بالا اضافه میکنبم و باز ورز میدهیم.

سپس زرده ها را به مواد اضافه کرده و در آخر روغن را اضافه میکنیم، مواد را آنقدر ورز میدهیم تا حالت خمیری بگیرد و به ظرف نچسبد.

حال موا را بر روی یک ورق آلومینیومی بسیار نازک پهن میکنیم یا سلفون پهن میکنیم و برای این مرحله میتوانید وسط کالباس هویج و قارچ و پسته بریزید که من فقط هویج ریختم و با کمک ورق آلومینیومی کالباس را رول میکنیم.

سپس به خوبی ورق الومینیوم را دور کالباس میپیچیم بهتر است سه لایه ورق آلونیوم دور کالباس بپیچید تا هنگام پخت آب به هیچ وجه به داخل آلومینیوم نفوذ نکنه.

حال یک قابلمه را آب میکنیم و میگذاریم تا آب جوش بیاید و سپس کالباس ها را درون اب میگذاریم بهتر است آب دو سانت روی کالباس باشد تا اگر آب بخار شد باز هم کالباس در داخل آب باشد اگر دیدید کالباس روی آب میایستد یک بشقاب نشکن روش بزارین تا داخل آب برود، یک ساعت زمان بدهید تا کالباس پخته شود شما میتوانید کالباس را بخار پز هم بکنید سپس از آب در بیاورید کالباس ها را به مدت ۱۲ ساعت در داخل یخچال بگذارید تا خوب خودش را بگیرد حال کالباس را از داخل آلومینیوم بیرون بیاورید و برش دهید.
قدرت نه دست هیتلر است و نه دست ‌تمام کسانی که جنگ به پا کرده اند... قدرت دست کسی ست که می فهمد؛ دوستش داری !
روزنامه فال حافظ کالباس خانگی، سه دستور تهیه سوسیس و کالباس در منزل سایت آشپزیبخش انواع ساندویچ کالباس جزو مواد غذایی خوشمزه که حث های زیادی را پیرامونش می شنویم، از غیر بهداشتی بودن آن تا مضر بودن آن، اما خیلی از افراد از طعم لذیذ آن نمی تواند بگذرند، ولی اگه کالباس در خانه تهیه شود، دیگر غیر بهداشتی نخواهد بود، در نتیجه بنا به درخواست تعدادی از کاربران عزیز 3 دستور مختلف تهیه سوسیس کالباس در منزل زا برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم. امیدواریم مورد توجه قرار گیرد، با آکاایران همراه باشید. کالباس خانگی,سوسیس خانگی,کالباس خانگی شف طیبه امروز طرز تهیه ی یک نوع کالباس خانگی رو می گذاریم که می توانید با گوشت قرمز و یا مرغ درست کنید. دستور 1: مواد لازم : گوشت مرغ بدون استخوان : 1 کیلو (میتوان از گوشت قرمز نیز به همین شیوه استفاده نمود) سیر : 3 حبه زرده ی تخم مرغ : 3 عدد آرد : 3 قاشق غذا خوری فلفل سیاه : 5/0 قاشق مربا خوری نمک : 1 قاشق مربا خوری دارچین : یک سوم قاشق مربا خوری زنجبیل : یک پنجم قاشق مربا خوری هل : 5/0 قاشق مربا خوری میخک : اندازه ی یک عدس جوز هندی : اندازه ی 2 عدس ( به جای میخک و جوز هندی می توان از 5/0 قاشق مربا خوری آویشن استفاده شود . ) روغن مایع : 2 قاشق غذا خوری طرز تهیه : گوشت مرغ را همراه سیر ، 3 بار چرخ می کنیم . آرد را در یک بشقاب الک کرده و تمام ادویه ها را به آن اضافه کرده و آن را خوب مخلوط کرده و دوباره الک کرده و به مرغ اضافه می کنیم ، تخم مرغ را هم اضافه کرده و با دست خوب ورز می دهیم . روغن مایع را اضافه کرده و آنقدر ماساژ می دهیم تا مانند خمیر در آید . فویل آلومینیم به عرض 60 سانت و طول یک متر را روی کابینت پهن کرده و مواد کالباس را روی آن گذاشته و خوب می پیچیم و دو سر فویل را مانند شکلات خوب می پیچیم و به مدت 45 دقیقه آن را بخار پز کرده ( با در دستگاه بخار پز کرده قرار می دهیم ) بعد از این آن را در داخل یخچال می گذاریم تا خوب سرد شود و بعد آن را به اندازه ی دلخواه بوش می زنیم . « لازم به ذکر است که میزان ادویه ها حتما باید به اندازه ی گفته شده باشد .
2738
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز