2726
سلام دوستان،چند وقته چند تا کتاب و سخنرانی گوش میدم،در رابطه به باورهامون.میدونید که رفتار ما،نشات گرفته از باورهای ماست.یک مثال میزنم مثلا کسی که باور داره تو زندگی مشترک همه کارها و بارها رو باید به دوش بکشه تا همسرش ازش راضی باشه،رفتار متفاوتی داره با کسی که باور داره فقط پنجاه درصد بار و مسئولیت روی دوش اون هست،و همسرش هم وظایفی در قبال اون داره. همه میدونیم که ما باورهامون رو از پدر و مادر و اطرافیانمون گرفتیم،ولی اینجا امکان این رو داریم که باورهای مفید و سازندمون رو باهم به اشتراک بگذاریم و چیزهای جدیدی یاد بگیریم. هرکس دوست داره روی باورها و تغییر عملکرد و رفتارش کار کنه بیاد اینجا.
مثلا من در گذشته باور داشتم هرچی همسرمون میل داشته برای صبحانه و ناهار،باید همون باشه،چون اون میخواد و اون باید راضی باشه از من. ولی امروز باور دارم که من هم یک انسان هستم،و گاهی به یک غذا میل دارم،یا به یک غذایی میل ندارم. امروز باور دارم که میتونم در کنار غذایی که باب طبع همسرم هست،من هم غذای خودم رو داشته باشم،و اینکه اصلا باور دارم که گاهی همسرم باید با میل غذایی من مطابقت کنه. با تغییر باورم،رفتارم هم عوض شده. و الان بیشتر خودم رو دوست دارم.
عزیزم اینجا اگه بخوای در مورد عقائد و باورهات حرف بزنی کار به جاهای باریکی از قبیل توهین و فحاشی و تهدید و در اخر انسان نیستی چون عقیدت مخالف منه میرسی این کار رو نکن فدای تو جنگ جهانی سوم رو توی نی نی سایت رَآه ننداز


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من در گذشته باور داشتم که گوشت انسان رو قوی میکنه،بخاطر همین زیاد ازش توی آشپزی استفاده می کردم. ولی امروز بعد کلی تحقیق به این نتیجه رسیدم که پایه غذای انسان باید گیاهی باشه،پس باورم که عوض شد،حالا اکثر غذاهای ما گیاهی هست،و امروز سالم تر،سبک تر و با نشاط تر هستم. باور ما،عملکردمون رو تصحیح میکنه. پس بیاین شماها هم از باورهای خوب و رشد دهنده تون برای ما بگین.
2728
مامی فندق جون،باید باورهامون رو بگیم،ولی همدیگه رو نقد نکنیم،اونی رو که به دردمون میخوره به کار ببریم.باور جدید من اینه که شجاع باشم و باورم رو بگم. و باور دیگه ای که دارم اینه که روی باورم لجاجت نکنم. به باور دیگران احترام بگذارم و بحث نکنم.
به چالش کشیدن باورها با کسانی خوبه که اهل مطالعه باشن کسی که در طول زندگیش ی کتابی(اونم فقط کتابی که بهش اعتقاد داره)هست به نظر من بحث با چنین افرادی أب در هاون کوبیدن است البته دور از حضور جمع
دریا جون باورهای هم رو نقد نکنیم،فقط از باورهای سازنده مون بگیم.از رفتارمون نگیم،از باورهامون که مارو رشد دادن. من روی گیاه خواری تحقیق کردم،و الان جزو باورهامه،ولی باور شما هم قابل احترامه. باور دارم که همه نباید به شیوه من زندگی کنن. باور دارم که انسان ها آزاد هستن سبک خودشون رو داشته باشن.
دریا جون من باور دارم که دیگران رو نمیتونم تغییر بدم،و تنها روی خودم،افکارم،احساساتم و باورهام میتونم تغییراتی انجام بدم تا به تبع اون،رفتار دیگران با من تغییر کنه. خیلی خوب منو به چالش میکشی دریا جون،ازت ممنونم،از روی حرف هات میتونم به راحتی باورهامو استخراج کنم.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
داغ ترین های تاپیک های امروز