سلام عزیزم ؛خوبه عکس بعد ۷ ماه هم گذاشتم تو تاپیک دیگه .. چن تا فامیلای خودمم پیشش رفتن چند سال پیش اونا هم عمل کردن خوبه بینیشون....من نزدیک دوساله عمل کردم.
اما همین چند روز پیش من رفتم یه اصلاح کوچیک برای بینی خاستم برام انجام داد تو مطبش بدون هزینه .. اون روز اونایی که عمل کرده بود ب دلم نبودن واقعیت. تعجب بود خیلی فرق داشتن باعملای چن سال پیشش...نمیدونم خود دکترهنوز عمل میکنه یانه
فقط چن تاشون خوشگل بود چون من خودم دوسال پیش عمل کردم هر بار رفتم مطب اکثرا خوشگل بودن
هزینشم الان ۳۶ میلیون هست