2821
2789
سلام شما دماغتون خوشگل شده

سلام عزیزم ؛خوبه عکس بعد ۷ ماه هم گذاشتم تو تاپیک دیگه .. چن تا فامیلای خودمم پیشش رفتن چند سال پیش اونا هم عمل کردن خوبه بینیشون....من نزدیک دوساله عمل کردم.

اما همین چند روز پیش من رفتم یه اصلاح کوچیک برای بینی خاستم برام انجام داد تو مطبش بدون هزینه .. اون روز اونایی که عمل کرده بود ب دلم نبودن واقعیت. تعجب بود خیلی فرق داشتن باعملای چن سال پیشش...نمیدونم خود دکترهنوز عمل میکنه یانه 

  فقط چن تاشون خوشگل بود چون من خودم دوسال پیش عمل کردم هر بار رفتم مطب اکثرا خوشگل بودن

 هزینشم الان ۳۶ میلیون هست 

5 سال بود منتظر نی نی بودیم ولی خبری نبود🥺

پارسال محرم یه نی نی تو بغل مامانش دیدم که یه لباس سفید پوشیده بود با دوتا بال فرشته پشتش🥹

از مامانش آدرس فروشگاه رو پرسیدم و منم همون موقع یه لباس سقا به نیت بارداری خریدم☺️

باورت میشه امسال منم یه فرشته کوچولو دارم و میخوام ببرمش مراسم شیرخوارگان ؟😍

بیا بزن رو این لینک و لباس محرم نی نیمو ببین🥰

پسرعمم و دخترعمم دکتر جهانی عمل بینی براشون انجام داد

بینی دخترعمم افتضاح از وسط بینیش گود شد دوباره رفت براش آمپول زد که اون گودی برطرف بشه هنوزم به درد نمیخوره

بینی پسرعمم بد نیست ولی من نمیپسندم خیلی نوک تیز و سربالا البته سلیقه ایه


با افتخار لَک هستم...🥰

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2823
2791
2779
2792