2789
عنوان

من چیکار کنم میل به شیرینیجاتم کم بشه؟🥸

| مشاهده متن کامل بحث + 580 بازدید | 35 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

یه تجربه...اگه صبحتو با یه چیز شیرین شروع کنی تا آخر شب باید هی حوراکی شیرین بخوری ...البته علمی هم هست اما من تجربه اش کردم

غنچه با دل گرفته گفت: زندگی  ...  زندگی لب ز خنده بستن است   گوشه ای درون خود نشستن است  ...  گل به خنده گفت: زندگی شکفتن است   با زبان سبز راز گفتن است ...  گفتگوی غنچه و گل از درون باغچه باز هم به گوش میرسد...  تو چه فکر میکنی   کدام یک درست گفته اند   من فکر میکنم گل به راز زندگی اشاره کرده است   هرچه باشد او گل است  ...  گل یکی دو پیرهن بیشتر ز غنچه پاره کرده است   "قیصر امین پور"

وای من چه کنم که نه گرسنه میشم نه هوس میکنم و نه بی قرارش میشم  ولی الکی الکی الکی یعنی خیلی الکی هی میخورم از نون خالی گرفته تا تخمه تا بیسکوییت هر چی ها 


واقعا این عادتم رو چطور ترک کنم؟؟

خدایا آرامش شب را نصیب کسانی کن که آسایش روز را نصیب دیگران می کنند
یه تجربه...اگه صبحتو با یه چیز شیرین شروع کنی تا آخر شب باید هی حوراکی شیرین بخوری ...البته علمی هم ...

بخدا هیچ چیز شیرینی امروز نخوردم یا حتی دیروز ولی از عصز اینقدری میلش زیاد شدع ک تمرکزمو گرفته

بخدا هیچ چیز شیرینی امروز نخوردم یا حتی دیروز ولی از عصز اینقدری میلش زیاد شدع ک تمرکزمو گرفته

حالا بخور ولی اگه تونستی کنترل کن از دستت خارج نشه😁

غنچه با دل گرفته گفت: زندگی  ...  زندگی لب ز خنده بستن است   گوشه ای درون خود نشستن است  ...  گل به خنده گفت: زندگی شکفتن است   با زبان سبز راز گفتن است ...  گفتگوی غنچه و گل از درون باغچه باز هم به گوش میرسد...  تو چه فکر میکنی   کدام یک درست گفته اند   من فکر میکنم گل به راز زندگی اشاره کرده است   هرچه باشد او گل است  ...  گل یکی دو پیرهن بیشتر ز غنچه پاره کرده است   "قیصر امین پور"
بدی خوب بهتره منم خودم فرتینم کمه هنوز نشون ندادم

اخه میدونی دکتر تا یه چیزی کم نباشه اصلا یهش اشاره نمیکنه

برا من اینحوری بود که مثلا رنج ازمایشگاه بین ۵۰ تا ۱۰۰ نرمال بود برا من ۵۲ بود

همیشه هم بیحال و کم انرژیم فک کنم یه خاطر همون اهنه

اخه میدونی دکتر تا یه چیزی کم نباشه اصلا یهش اشاره نمیکنه برا من اینحوری بود که مثلا رنج ازمایشگاه ...

افرین درکت میکنم تازه مال من ۱۵ بود دیگه فکرش رو بکن

چربیت بالا نیست؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز