2703
2553
عنوان

تاپیک جامع آموزش کار در خانه

297 بازدید | 9 پست
پست نخست : راهنمایی نحوه استفاده از تاپیک آموزش اول : آموزش تایپ در خانه : صفحه اول تاپیک آموزش دوم : ویرایش و اصلاح متون آموزش سوم : نحوه گرفتن کارهای تایپ به صورت آنلاین
ارنی کسی بگوید که ترا ندیده باشد... تو که با منی همیشه، چه تری چه لن ترانی
دوستان عزیز نی نی سایتی؛ من این تاپیک رو به درخواست مامی هلن عزیز می نویسم و بنا به تجربیات و اطلاعات شخصی خودم و البته در ادامه از تجربیات دوستان هم استفاده می کنیم. همین اول خواهش می کنم سوالات متفرقه و تشکر و مباحث فرعی گذاشته نشه. نکته مهم ؛ اگر سوالی دارید بپرسید، اما من بعدا با اجازه شما پست تون رو پاک میکنم ( لطفا به هیچ عنوان دلخور نشید! هدف اینه که کار مفیدی برای دوستانی که نیازمند کار در خانه هستند انجام بدیم) و در پست های اول سایت، سوال و جوابش رو درج می کنم که دوستانی که نیاز به راهنمایی دارند، بتونن از تاپیک استفاده کنند و سوال و جواب ها و صفحات بیخودی زیاد نشه. این پست مجدد اپدیت میشه و مباحث و جزئیات جدید در اون قرار داده میشه.
ارنی کسی بگوید که ترا ندیده باشد... تو که با منی همیشه، چه تری چه لن ترانی
بخش اول : تایپ و سفارش کارهای تایپی سوال اول اینه که چطور در خونه تایپ یاد بگیریم و سوال دوم از کجا سفارش بگیریم. من تلاش می کنم واضح و مفصل بنویسم. اما هر سوال و ابهامی بود لطفا بنویسید تا جواب بدم. اگر دوستانی هم جواب و پیشنهاداتی داشتند لطفا بگذارن تا بتونیم به هم کمک کنیم و اطلاعات بیشتری داشته باشیم. فراموش نکنید سوالات پاک میشه و جوابشون اینجا یا در پست جداگانه ای درج میشه. "برای یاد گیری تایپ ، الزاما باید تایپ ده انگشتی بلد باشید" ببینید، من خودم قبل از یادگیری تایپ ده انگشتی، به صورت ساده میتونستم با سرعت بالا و قابل توجهی تایپ کنم، اما برای اینکه تایپیست حرفه ای باشید باید روش تون حتما همون تایپ ده انگشتی باشه. برای من تغییر دادن روش خیلی سخت بود و مدام وسط راه ناامید میشدم، اما خب ظرف دو ماه با مداومت تمام این مشکلات رو حل کردم... پس قطعا شما هم می تونید... خب روش یادگیری : تمرین و تمرین و تمرین اما تمرین اصولی هست و نه تمرین ساده! چندین و چند سایت مختلف برای آموزش تایپ ده انگشتی هست که من معرفی می کنم و میتونید از هر کدوم تمایل داشتید استفاده کنید. یک سایت خوب هست که البته بایستی براش هزینه پرداخت کنید که من ازش استفاده نکردم و از یک سایت رایگان غیر ایرانی در این مورد استفاده کردم و با اینکه سایت سنگینی بود و گاهی خیلی طول می کشید صفحه جدیدی بیاره اما برای من کاملا مفید بود.
ارنی کسی بگوید که ترا ندیده باشد... تو که با منی همیشه، چه تری چه لن ترانی

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش

ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

از چه سایت هایی تایپ یاد بگیریم ؟ سایت اول utype.ir سایت یوتایپ فکر می کنم از مشهورترین سایت های ایرانی در خصوص آموزش تایپ ده انگشتی هست. سایتی که باید برای آموزش در اون هزینه مختصری بدید. حسنش به اینه که می تونید اول چند درس رو رایگان توش کار کنید و بعد اگر به نظرتون خوب و مفید بود، هزینه ادامه اموزش رو بپردازید. ( گفتم که من از این سایت استفاده نکردم) سایت دوم www.typingstudy.com این سایت که به نظر من خیلی هم خوب بود و یک سایت بین المللی هست و خیلی زبان ها رو منجمله فارسی رو آموزش داده برای من که خوب جواب داد و کاملا هم رایگان هست. پیشنهاد من اینه که حتما با یک ایمیل در اون ثبت نام کنید ( میتونید هم اینکار رو نکنید و بدون ثبت نام هم جواب میده ) تا نتایج تون رو هر بار خودش آپدیت کنه . یعنی اگر شما با ایمیل خودتون وارد بشید، تا حرف "خ" پیش رفته باشید، خود بخود میاد روی حروف بعدی و روندتون رو تسریع میکنه. نکته منفیش اینه که تا حدودی کند بود و دیر باز میشد گاهی، و البته گاهی دستورالعمل ها رو هم نمی تونست به فارسی بیاره که اهمیتی نداشت چون همون زیر نوشته ها به صورت تصویری نشون داده که انگشت ها تون رو کجا باید بگذارید . سایت سوم typefarsitype.com این هم یک سایت ایرانی هست که عملکردش تقریبا مشابه کار سایت یوتایپ هست و من باهاش کار نکردم البته. می تونید این سایت روشش رو هم امتحان کنید. البته یک مدل شیوه جالب اصلاح و تمرین هم داره که ممکنه برای شما جالب باشه به این روش که روی یک متن می نویسید و اگر غلط تایپ کنید پیش نمیره کارتون! برای من جالب بود اما دیگه من با روش سایت دوم کار کرده بودم. امتحان کنید و با هر سایتی راحت تر بودید کار کنید.
ارنی کسی بگوید که ترا ندیده باشد... تو که با منی همیشه، چه تری چه لن ترانی
2720
سایتی برای تست سرعت تایپ 10fastfingers.com/typing-test/persian توی این سایت می تونید سرعت تایپتون رو چک کنید. البته خود سایت های آموزشی سرعت تایپ رو به شما نشون میدن ، اما وقتی که تمام کلمات رو یاد گرفتید می تونید این سایت رو که تقریبا به شیوه استاندارد سرعت رو اندازه گیری میکنه امتحان کنید . ( لطفا مثل من از ابتدای کار روزی سه بار خودتون رو با این سایت امتحان نکنید و بعد با نتایج درخشان!! و گوش های آویزون و ناامید و دپرس ببندیدش ! این سایت برای زمانی خوبه که همه یا حداقل نود درصد کلمات رو یاد گرفتید! )
ارنی کسی بگوید که ترا ندیده باشد... تو که با منی همیشه، چه تری چه لن ترانی
خب من تصور می کنم تا همین جا و همین سه تا سایت کافی باشه. البته سایت ها و نرم افزارهای دیگه ای هم هستن که میتونید باهاشون کار کنید اما به نظر من نیازی نیست بیشتر از این وسواس به خرج بدیم. اگر سوالی در خصوص این سایت ها و نحوه کار باهاشون داشتید و یا نیاز هست نرم افزاری هم در این مورد معرفی بشه بفرمائید که تا جایی که میدونم براتون بگم. اما فراموش نکنید که یادگیری تایپ نیاز به پیگیری و پشتکار داره و با دو سه روز نشستن و اینور اونور کردن حروف به نتیجه نمیرسه. لطفا خسته نشید و مصمم و با برنامه ریزی روزانه ادامه بدید. در ادامه به نحوه گرفتن پروژه با کار تایپ میرسیم. لطفا اگر اطلاعات مفیدی دارید بفرمائید تا توی این پست ها بگذارم و دوستان استفاده کنند.
ارنی کسی بگوید که ترا ندیده باشد... تو که با منی همیشه، چه تری چه لن ترانی
2714

سلام خانمی هستی آیا 

یه سوال ازت داشتم

لطفا با لحن بی ادبانه ریپلای نکنید  مطمئن باشید اگه من بی منطق بودم کاربریم ۱۴ ساله نبود   جواب انسان بی منطق و نمی دم خودتون قطع دسترسی میشید از من گفتن  !!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز