2410
2553


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هر سن سختی خودشو داره

مال شما که تازه داره شروع میشه

از قدیم گفتن بچه نوپا هفت تا مادر میخواد

بعد سه سال یه کم راحت تره چون درک از خطر داره

   در غدیر گفتند زنها هم بیایند بیعت کنند. این یعنی خیلی قبل تر از آن که فمینیست ها بخواهند منت #حق_رأی و مشارکت سیاسی را بر سر ما بگذارند، به ما گفتند یک پای حیات سیاسی اسلام زن ها هستند. پیام غدیر تنظیم کردن زندگی با ولایت است. پیام غدیر هماهنگ کردن زندگی با نیازهای حکومت و جامعه است. باید پرسید زن های کوفه و شام کجا کم گذاشتند که ولی خدا به مسلخ  رفت؟
2720

سلام عزیزم کاملا درکت میکنم ولی چشم به بزنی بزرگ شدن ک ما میمونیم و حسرت که کی اینقد بزرگ شدن 

بچه نوما سخته مدام کنجکاوه چهاردست  پا میره دست به وسایل میزنه باید حواست مدام پیشش باشه که مبادا چیزی بشکونه یا اتفاقی براش بیوفته تا بخوابه نمیدونی بخوابی یا به خونه برسی

ولی عزیزم اول از همه برنامه ریزی داشته باش هم کارای خونه و هم ... اینطور راحتر میتونی ادامه بدی در هفته چندساعتی رو بچتون با پدرش تنها بزارید که هم اونا کنارهم باشن و هم شما استراحت کنید تو این چندساعت برید خرید برید استخر یا با دوستاتون برید بیرون یا حتی یه دوش اب گرم طولانی و یا حتی خودتون به یه قهوه بیردن دعوت کنید مطمنا برای روحیتون خوبه یه مادر شاد یه زندگی ساد رو درست میکنه.

گر نگهدار من آن است که میدانم. شیشه را در کنار سنگ نگه میدارد🤍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز