2726

سلام سلام

به درخواست شما عزیزان قراره چند تا غذای خوشمزه رو که مخصوص خوابگاهی های اینجا هست رو به همراه دستور پخت بهتون پیشنهاد کنم❤😋

عاشق آشپزی  زندگی زیباست اگر بخواهی  

بده تا ماهم درست کنیم😂😄

می‌شه واسه رسیدن به آرزوم یه صلوات بفرستی؟❤️‍🩹‏آلیس مونرو راجع به دوره‌ی افسردگیش اینطور نوشته که:«‏ آنچه از دستم بر می‌آمد با آنچه دلم می‌خواست انجام دهم منافات داشت...! »‏شاید این بدترین حسی باشه که یه آدم می‌تونه تجربه کنه!


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یکی از غذاهایی که خودم طرفدارش هستم فاجیتای مرغ هست

دستور پخت خوشمزه:

در یک کاسه بزرگ نصف فنجان روغن، فلفل، زیره، آب لیموترش، نمک و گوشت مرغ را بریزید و خوب مخلوط کنید و اجازه دهید حداقل ۳۰ دقیقه و حداکثر دو ساعت در یخچال مزه‌دار شوند. سپس فیله‌ها را با یک قاشق روغن باقی‌مانده تفت دهید تا طلایی شود؛ برای هر طرف ۸ دقیقه کافی‌ست.

مرغ را از تابه خارج کنید و نواری برش دهید. پیاز و فلفل‌ دلمه‌ای خردشده را به تابه اضافه کنید و ۵ دقیقه تفت دهید تا نرم شوند؛ در آخر مرغ خلالی‌خردشده را به تابه اضافه و مخلوط کنید. غذا را با نان سرو کنید.نوش جونتون حالا بریم سراغ غذای بعدی😋

عاشق آشپزی  زندگی زیباست اگر بخواهی  
2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز