2726
عنوان

بازم به دخترم شیر بدم؟

246 بازدید | 2 پست
سلام دوستان دختر من 20ماهس خیلی شیرمو میخوره و روز به روز وابسته تر میشه از طرفی هم سینه هام هی دارن اویزون تر میشن به نظرتون الان که تابستونه میشه از شیر گرفتش اصلا کار درستیه که قبل 2 سالگی این کارو بکنم؟هم دلم نمیاد هم نمیخوام بیشتر از این وابسته شه چی کار کنم؟؟/
سلام عزیزم.نگران نباش.من وقتی دخترم 10 ماه بود ناخواسته حامله شدم خیلی نگرانش بودم ولی دکترم گقت 6ماه اول مهمترین زمان است که شیر مادر رو بخوره با این وجود تا ماه5 حاملگیم شیر دادم تا دیگه خودش نخواست.شیر پاستوریزه دادم الان هم وزن خوب و اشتهای خوبی داره.در ضمن همچنان وابسته است.

من تجربه دادن شیر بز به بچم دارم  فواید  شیر بز  باور نکردی است به من فامیل های شهرستانی و چند تا از دوستان که شیر بز به نوزاد و بعضی به کودکانشون و حتی کسی که بیماری سرطان داشت و بعد از شیمی درمانی برای تقویت سیستم ایمنش به تجویز  دکترش استفاده می کرد توصیه می کردنند من جدی نمی گرفتم تا اینکه  رفتم شهرستان و اونجا چون جایی که مهمان بودیم شیر بز داشتن من و نوزادهم استفاده کردم  وقتی برگشتم دیگه نوزادم شیر خودم وشیر خشک نمی خورد من مجبور شدم شیربز بگیرم و بهش بدوم البته کار خدا بود که این اتفاق افتاد چون من ازمایشهای قد ،  وزن  و رشدش زیاد خوب نبود وقتی بعد از مدتی شیر بز دادم و بردم  دکترم گفت چه بهش دادی که این جهش رشد و وزن داشته که من هم به نوزاد های دیگه تجویز کنم گفتم شیر بز ایشون گفت کسانی که نوزادشون به پروتئین گاوری و عدم تحمل لاکتوز ندارند شیر بز تجویز می کنیم ولی نمی دانستم که روی قد وزن و رشد هم این همه موثر است.  واقعا مردم خیلی خیلی غافل از ارزش شیر بز هستند فقط باید تجربه کرد.  کسانی که نوزادشون به پروتئین گاوری و عدم تحمل لاکتوز ندارند حتما باید شیر بز بخوردن  همین البته نه هر شیر بزی شیر بز باید طبیعی از مزرعه و تازه باشد البته من شیر از مزرعه شیر بز مروگل  دکتر ی در شهریار گرفتم بسیار معتبر است و حتی با حضور خودم شیر دوشش می کردند . شما می تونید در گوگل مزرعه مروگل جستجو اطلاعات کامل هست.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز