2703
2553
سلام دوستان

دختر دایی من از بچه گیش مشکل کچلی سکه ای رو داشت. منتها اونموقع واقعا اندازه ی سکه بود و کم. فقط و فقط هم موقع مدرسه. ولی الان هر دو طرف شقیقه هاش خالی شده. خیلی دختر خوشگلیه و میترسیم کچلیش اذیتش کنه. خیلی دکتر رفته و الان تنها درمانی که براش انجام میدن قرص های آرامبخشه که استرسش کمتر بشه. اگه دکتر رو میشناسید که حاذق باشه ممنون میشم که بهم معرفی کنید.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2720
من در این مورد ندیدم ولی در مورد پوست دیدم کسایی از شهرهای دیگه اومدن و خیلی راضی بودن نوبتهای طولانی هم میده خوبیش اینه که مشکل مریضشو پیگیری میکنه تا درمان.
تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز.
2714
عزیزم منم دقیقا گاهی همین مشکل هر چند سال یکبار برام پیش میاد موهای دو طرف شقیقه هام انداره سکه میریزه. من برای درمانش پیش دکتر علی وفایی مطبشم ونک پشت کوچه مجتمع قضایی خانواده است ساختمان نمیدونم شبنم یا مرجان برای من امپول میزنه رو پوست سرم یک قطره هم میده که خوب میشم و موهام سریع در میاد.علتشم بهم گفته شوک ناگهانی و استرس زیاد باعثشه خیلی دکتر خوبیه.من که راضی بودم و تا الان خداروشکر دیگه موهام نریخته.
فروش لوارم منزل لباس زنانه و بچه گانه نو و کار شده و در حدنو
http://tanazam.mihanblog.com

خانمها درسته که هر کی ریزش سکه ای داره شاید در بزرگسالی کاملا کچل بشه؟ پسر من داره خیلی میترسم براش..‌

نه تو میمانی نه اندوه... و نه هیچ یک از مردم این آبادی.. به حباب نگران یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت.. غصه هم خواهد رفت آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز