بسم الله الرحمن الرحیم ❤️🌸
سلام محبان مولا علی 💚
با نهایت احترام، فرارسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک عرض میکنم 🌷
غدیر، نقطهی عطفی در تاریخ هدایت الهی است؛
روزی که پیام ولایت، بهعنوان ستون استوار حق و ادامهی راه نبوت، به جهانیان ابلاغ شد.
💫..الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دِیناً...
✨ امروز دین تان را برای شما کامل، و نعمتم را بر شما تمام کردم، و اسلام را برایتان به عنوان دین پسندیدم. ✨
🌿این عید، نه فقط یادآور یک رخداد نورانی،
بلکه نشانهای از استمرار حجت خدا در زمین و دعوتی همیشگی به حقطلبی، اطاعت، و آمادگی برای نصرت ولیّ خداست.
🌸امید است در این ایام مبارک،
دلهای ما با یاد حضرت ولیعصر عج زنده تر شود
و همت ما در مسیر دعا، معرفت، و آمادگی برای فرج آن حضرت استوارتر گردد.🤲✨
💚اگر دوست داشتین صفحه اول تاپیک رو بخونین 💚