2737
2734

⛔️ تله های ذهنی :


✍🏻 در این‌جا به ۵ تله ذهنی که باعث کاهش انگیزه شما و درنتیجه مانع موفقیت‌ می‌شوند، می پردازیم ...


1⃣ به اندازه‌ی کافی قوی نیستم 😩


🔶 شاید به اندازه‌ی آدم موفق دیگری که می‌شناسید قوی نباشید، ولی مجبور هم نیستید باشید. شما درون خود نیرویی دارید که منتظر رها شدن است.


〽️ نیرو وقتی می‌آید که “چرایی” خودتان را به روشنی تشخیص داده‌باشید ...

 دلیل این‌که چرا به دنبال یک رویا می‌روید این است که، وقتی از شرایط‌تان چشم‌پوشی می‌کنید و روی هدف‌تان تمرکز می‌کنید، قوی‌تر می‌شوید.👏🏻👏🏻


🔷 از ترس‌های‌تان نهراسید. آن‌ها برای گریزاندن شما نیستند. بلکه وجود دارند تا به شما بفهمانند چیزی هست که ارزشش را دارد.



2⃣ در گذشته شکست خورده ام 😭


🔶 اگر به گذشته‌ی خیلی از آدم‌هایی که آنها را قهرمان می‌دانیم‌، مثل استیو جابز، بیل گیتس و خیلی‌های دیگر نگاه کنید، داستان غلبه بر شکست را خواهید دید. هر کسی شکست را تجربه می‌کند، ولی همه مثل هم با آن کنار نمی‌آیند.


🔷 اجازه ندهید شکست‌های قبلی شما را از موفقیت‌های آینده بازدارد. شما می‌توانید به شکست‌ غلبه کنید و غلبه خواهیدکرد، ولی تنها در صورتی که انتخاب شما این باشد.


3⃣ خیلی سخت هست 🤯


🔶 بله زندگی سخت و پیچیده‌است. اوضاع همیشه همان‌طور که می‌خواهید پیش‌نمی‌رود ایجاد تغییرات اساسی و دنبال کردن رویاها سخت است. مستلزم تحمل رنج، عزم راسخ و غلبه بر باورهای خودمحدودکننده است. 


🔷 سخت‌کوشی به شما کمک  می‌کند رویای‌تان را باور کنید و آن را به واقعیت تبدیل کنید. وقتی رویای‌تان را به واقعیت تبدیل کردید آن را بستایید.


4⃣ آدم‌ها درک نخواهند کرد 😢


🔶 تغییر هراس‌انگیز است. اطرافیان‌تان را می‌هراساند چون همه‌ی ما می‌ترسیم از منطقه‌ی امن خود خارج شویم. ما شرطی شده‌ایم که بیش‌تر عمر خود را در یک مسیر معین بمانیم، بنابراین وقتی از آن منحرف می‌شویم، آدم‌های اطراف‌مان سعی می‌کنند ما را متقاعد کنند که مثل بقیه باشیم.


🔷 شاید نیت‌شان خوب باشد، ولی آنها جای شما نیستند. این زندگی شما است، و شما باید برای خودتان زندگی کنید.


5⃣ هنوز وقت دارم 😉


🔶 زندگی کوتاه است. همه‌ی ما ممکن است خاطره‌ای را به یاد بیاوریم و حس کنیم انگار همین دیروز بود، ولی درواقع سال‌ها پیش بوده‌است. زندگی با سرعت از کنار ما می‌گذرد. این تصور که هنوز وقت داریم براحتی باعث غفلت ما از این دارایی ارزشمند می شود!


🔷 هرآنچه داریم امروز است و باید هرروز طوری زندگی کنیم که انگار روز آخر است..


مشاور:شمس


مشاوره و برنامه ریزی دبیرستان وکنکور09219246251خانم شمس
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز