2410
2553
عنوان

کیا رایتل دارن یا از قیمتش خبر دارن یه لحظه میایین

| مشاهده متن کامل بحث + 651 بازدید | 24 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مشترکین سیم‌کارت‌های دایمی، اعتباری و دیتا رایتل می‌توانند مودم وای فای رایتل (رای فای) را نیز خریداری نمایند. رای فای (RiFi) یک دستگاه کوچک جیبی است که با قرار دادن یک سیم‌کارت رایتل، تبدیل به یک مودم بی‌سیم قابل حمل می‌شود که قابلیت اتصال اینترنتی برای 10 کاربر را به‌صورت همزمان فراهم می‌کند. درصورت استفاده همزمان چند نفر از اینترنت سرعت بین کاربران تقسیم می‌شود. با قرار دادن سیم‌کارت رایتل در مودم رای فای، این دستگاه مانند یک مودم بی‌سیم (WiFi) عمل می‌کند. در این حالت، مودم در لیست WiFi هر دستگاه با قابلیت بی‌سیم قابل رویت می‌شود. با انتخاب نام رای‌فای در لیست مربوطه و وارد کردن رمز اتصال به آن، کاربران می‌توانند به راحتی از اینترنت پرسرعت رایتل استفاده نمایند و هر نوع دستگاه با قابلیت WiFi مانند انواع تلفن همراه، رایانه شخصی و تبلت می‌تواند به رای فای متصل شود. با توجه به ابعاد کوچک و وزن سبک این مودم، کاربران به‌راحتی می‌توانند آن‌را همه‌جا همراه داشته باشند و همواره به‌صورت بی‌سیم به اینترنت پرسرعت متصل بمانند. ویژگی‌های مودم رای فای به شرح زیر است: قابلیت شارژ آسان و سریع باطری ازطریق شارژ و پورت USB رایانه و دستگاه‌های دیگر باطری با قابلیت 5 ساعت استفاده مداوم و 150 ساعت حالت آماده به‌کار (Standby) پشتیبانی از کارت حافظه (Micro SD) تا ظرفیت 32 گیگا بایت اتصال آسان و سریع اینترنت
2720
من خودم خط موبایل دائمی رو به دلایلی فروختم اعتباری گرفتم اما الان که وای فای ندارم و از شارز گوشی اینترنت میرم میبینم که داشتن خط اعتباری چقدر اشتباس یه وقتایی بد بی شارز گیر میافتم ..
2714
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687