2733
2734
عنوان

دختر همسایه بابام اینا 😑😐🤣🤣

| مشاهده متن کامل بحث + 39361 بازدید | 368 پست
جواب اون که گفتید باید تاوان بده 


جونش

نزد امام صادق علیه السلام رفتم و گفتم در خراسان همه منتظرند تا قیام کنید و به شما بپیوندند.چرا نشسته اید و هیچ کاری نمیکنید؟ امام به هارون مکی فرمود تنور را روشن کن. وقتی تنور خوب داغ شد به من گفت ای فلانی: داخل تنور شو. من ترسیدم و گفتم ای فرزند رسول خدا مرا به اتش مجازات نکن و از من درگذر. فرمود: از تو درگذشتم. آنگاه امام به هارون مکی فرمود داخل تنور شو.هارون رفت و داخل تنور نشست. امام مشغول صحبت شد و ما با تعجب نگاه میکردیم که چه بر سر هارون خواهد آمد. لحظاتی بعد امام  به او گفت میتوانی بروی و به اموراتت برسی.هارون بلند شد و بدون اینکه اسیبی دیده باشد خداحافظی کرد. امام از من پرسید در خراسان چند نفر مثل این سراغ داری؟ گفتم حتی یک نفر هم نیست. امام بلند شد و در حالیکه ما را ترک میکرد با صدایی آرام فرمود: ما زمانى که پنج نفر یاور مانند این (هارون مکی) نداشته باشیم قیام نخواهیم کرد، ما به زمان مناسب آگاهتریم.

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

هیچ مرگشون نمیزنه اینهامال کلیداسراره !اینهاروزبه روزخوش وخرمترمیشن !ادمهای خوبن که همیشه بدبختن&nbs ...

هر جور دوست داری میتونی فکر کنی گلم بهت گفتم فقط چند سال خوش و خرمن خیلی از اونایی که فکر میکنی خوش و خرمن از درونشون و از داخل زندگیشون با خبر نیستی من چیزی که به تعداد زیاد با چشم خودم دیدم گفتم حالا شما هم نظر خودت رو دادی و محترم نظرت 

2728
اگه اسم شهر‌ونمیتونید بگید بهش اشاره کنیدشاید درست بود من میترسم شناسایی بشم بگم

نه نمیگم شاید آشنا باشه تو سایت

 خدایا شکرت به خاطر پسر کوچولوم👶خیلی خوش اومدی سورنا🌹🥀🏵💮🌸💐🌺🌻🌼🌷⚘🌾
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز