2726
عنوان

عوارض عرق کاسنی

| مشاهده متن کامل بحث + 45827 بازدید | 27 پست
عزیزم خوشگلی و سفیدی ژنی هست با کاسنی و غیره درست نمیشه که بچه یا به باباش میره یا مامانش اینجوری بود سیاه پوستا عرق کاسنی میخوردن بچه شون سفید می شد . کاسنی فقط خنک هست و میگن تو ماه اخر بخورین از زردی جلوگیری کنه.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728
من هم شنیدم و هم توکتاب خوندم عرق کاسنی بچه را زیبا و نیکو میکنه و پسردارشدن را افزایش می ده البته برای پسردارشدن اگرمرد بخوره هم خیلی خوبه چون باعث تقویت نیروی جنسی مرد میشه اما در آخر هرچی خدا بخواد مطمئن باش قیافه بچه ت و سرنوشتش از الان رقم خورده هست.
اینکه کاسنی توی بارداری عوارض داره یا نه رو باید از دکتر پرسید واقعا"....
نمیشه با یه سوال توی تبادل نظر نتیجه گیری کرد و مطمئن شد....
یا اقلا" توی گوگل سرچ کن چندتا مقاله بخون ببین چی میگن....

فقط و فقط شیر بز بهترین راه حل و جایگزین داروهای شیمیایی هست  ضد آلرژی هست بخصوص کودکان حساس به پروتوین گاو و لاکتوز و چون حدود 96 درصد مواد معدنی و ویتامین داره برای نوزادان و سالمندان بسیار مفیده هم برای آقایون که مشکل نازایی دارن فقط کافیه خواص‌ شیر بز رو در گوگل سرچ کنید متوجه میشید بهترین هدیه خداونده خدا رو شکر که من برای بچم نتیجه گرفتم فقط باید از یه جای بهداشتی تهیه کنید مزرعه بز مروگل  رو از گوگل سرچ کنید همه فصل‌ها شیر داره و اینکه من خودم برای لکه های پوستم استفاده کردم واقعا عالیه حتی به‌علت بالا بردن سیستم ایمنی سلول های سرطانی هم از بین میبره بهترین جایگزین عرقیات و داروهای گیاهی هست

ارسال نظر شما
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز