2726

نمونه رژیم غذایی روز فست 

من یه نمونه برنامه غذایی برای روزهای فستینگ میزارم میتونید خودتون بسته به میلتون تغییرش بدین البته با رعایت کالری و پروتیین 

نمونه رژیم 👇👇👇

صبحانه:

 یک عدد تخم مرغ آب پز(۸۰کالری)+یک عدد سیب (۷۵کالری)


میان وعده :یک عدد موز (۱۰۰کالری)


شام :یکی ازین موارد رو انتخاب کنید +سالاد بدون سس 

۱_۱۰۰گرم ماهی گریل (۱۱۰کالری)

۲_۱۰۰گرم جوجه کباب (۲۰۰کالری)

۳_۵۰گرم نخود پخته (۱۷۰کالری)

۴_ ۵۰گرم لوبیا چیتی (۱۷۰کالری)

۵_ ۱۰۰گرم سینه مرغ آبپز(۱۶۵کالری)

۶_ ۱۰۰گرم کباب برگ (۲۰۰کالری)

یکی ازین موارد رو انتخاب کنید +سالاد بدون سس 


اگه وسط روز گرسنه شدید میتونید یک عدد سیب یا سه قاشق ماست یا نصف لیوان شیر کم چرب مصرف کنید 

فست#  

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 


اینو هم بخونید ببینید اگه برای هدفتون تلاش کنید حتما بهش میرسید و یه روز بلاخره نتیجه ی تلاشتون رو میبینید

  نتیجه ی رژیم با اراده ها

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

شنیدید که میگن "اگه میخوای وزنتُ کم کنی هوازی کار کن"؟ .

اینکه استفاده از تمرینات هوازی به کاهش وزن کمک میکنه اشتباه نیس اما مثل اینه میمونه که بخواید با یک ارّه کُند درخت تنومندی رو قطع کنید🙄. در نتیجه یا خسته میشید و وسط کار بیخیال هدفتون میشید یا بعد مدت زمان خیلی زیادی به نتیجه میرسید🤷‍♀️.

ما برای کاهش وزن سه راه پیش رو داریم تا تعادلبدن خودمون رو منفی کنیم و به سمت کاهش وزن بریم:

.1️⃣ کاهش کالری دریافتی روزانه (تغذیه مناسب🍱🥗🥩).

.2️⃣ ورزش کردن🏋️‍♀️⛹️‍♀️🤸‍♀️🤼‍♀️.

.3️⃣ افزایش فعالیت های روزانه📵 (مثل ظرف شستن، مرتب کردن خونه و پاک کردن ماشین و...).

ادامه 👇🏻👇🏻👇🏻

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 

خب حالا چرا تمرین هوازی مناسب نیست؟ 

.اول اینکه کالری سوزی فقط حین فعالیت هوازی بالاست اما بعد از فعالیت هوازی، #متابولیسم_پایه ما رو بالا نمیبره - فوقش ۲ ساعت توی #باشگاه هستیم اما ۲۲ دیگه فرصت داریم که کالری سوزی کنیم😉.اما تمرینات با شدت بالاتر مثل #بدنسازی میتونه سوخت و ساز بدن شما رو تا ۴۸ ساعت بعد از تمرین بالا نگه داره و این یعنی کالری سوزی بیشتر😍..

ادامه 👇🏻👇🏻👇🏻

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 
2728

مورد دیگه: با تاکید بیش از حد بر تمرینات هوازی هم درصد چربی کاهش پیدا میکنه و هم درصد عضله 😮😥..با از دست دادن عضله متابولیسم پایه کاهش پیدا میکنه و فرد دیگه پیشرفتی در کاهش وزنش احساس نمیکنه و به اصطلاح میگه وزنم استپ کرده😐، چون خود این عضلات میتونستن عصای دست شما در چربی سوزی باشن و کالری بیشتری بسوزونید🤷‍♀️.جمع بندی: در صورتی که کنترل تغذیه ای مناسبی داشته باشید، تمرینات بدنسازی نسبت به تمرینات هوازی گزینه مناسب و راحت تری برای کاهش وزن هستند🙋‍♀️

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 

🔴🔴🔴🔴🔴 راهکار های لاغر نشدن صورت در رژیم


اول اینکه باید بدونید باکاهش وزن کمی صورت لاغر میشه و این مساله اجتناب ناپذیره ، رژیم ‌‌و کاهش وزن هوشمند نیست که بدونه کجای بدن لاغر بشه کجاش لاغر نشه و همه جای بدن چه جاهایی که دوست دارید و چه نقاطی که دوست ندارید لاغر میشه ولی یسری کارها باعث میشه صورت کمتر لاغر بشه ، این نکته رو هم بدونید که اگه تو کاهش وزنتون صورت لاغر هم بشه بعد از رسیدن به وزن هدف و تثبیت کردن وزن اگه مدتی به بدن زمان بدید و بهش برسید دوباره خودش رو باز سازی میکنه ( مثل شل شدن پوست بدن ) پس از لاغری صورت وحشت نکنید و رژیم رو رها نکنید

1-💦💦 نوشیدن آب کافی

نوشیدن مقدار کافی آب در طول شبانه روز به تامین آب میان بافتی سلول های پوست کمک میکند و باعث می شود صورت چاق تر شود. پیشنهاد اغلب پزشکان و متخصصین، نوشیدن روزانه حدود 7 یا 8 لیوان آب است که برای سلامت بدن الزامی است. در صورتی که آب مورد نیاز بدن تامین شود شاهد پرحجم شدن عضلات و همچنین چاق شدن صورت خواهید بود.

۲-سالاد و جوانه ی گندم 🌾🥬

گنجاندن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده های غذایی به ویژه وعده شام تأثیر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن دارد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین های B می تواند تأثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان بافتی صورت داشته باشد.علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم که در بخش سالاد ذکر شد می توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی 2 قاشق از آن را بخورید. توجه داشته باشید که مصرف بیشتر پودر جوانه گندم و ماست بعد از غذا می تواند به چاقی دیگر نقاط بدن کمک کند بنابراین اگر می خواهید فقط صورتتان چاق شود بیشتر از 2 قاشق جوانه گندم مصرف نکنید.

۳- میوه و سبزیجات 🥕🍎🍐🥒🥦

استفاده مداوم و مناسب از انواع میوه ها و سبزیجات علاوه بر تامین فیبر مورد نیاز بدن، به آبرسانی بهتر به پوست صورت کمک کرده و در نتیجه بعد از مدت کوتاهی شاهد چاق تر شدن صورت و زیبایی بیشتر خواهید شد. هویج از جمله سبزیجات کم کالری و آبرسان است که پیشنهاد می شود به جای خوردن تنقلات و شیرینی جات که به شدت برای پوست صورت مضر هستند، از هویج به عنوان میان وعده استفاده نمایید.

ادامه پست پایین 👇🏻👇🏻

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 

۴-ماسک خیار 🥒🥒🥒

استفاده موضعی و خوراکی از خیار به دلیل بافتی که این میوه دارد باعث آبرسانی بهتر به صورت می شود، خصوصا در صورتی که از این میوه به صورت موضعی و به عنوان ماسک استفاده نمایید. برای این کار خیار را رنده کرده و با کمی گلاب مخلوط نمایید و به مدت بیست دقیقه بر روی پوست صورت قرار دهید. بعد از گذشت دو هفته شاهد نتیجه گیری و تغییر در فرم صورت خواهید شد.

۵_ماسک خاک رس

استفاده از ماسک گل رس باعث شادابی پوست می گردد. گل رس خاصیت آبرسانی دارد و به همین دلیل باعث می شود مشکل لاغری صورت درمان شود. برای تهیه ماسک یک قاشق غذاخوری خاک رس الک شده را با یک قاشق مرباخوری گلاب مخلوط کنید و خمیر بدست آمده را به مدت 15 دقیقه بر روی پوست قرار دهید و بعد با آب خنک صورت را بشویید و شاهد تاثیرات این ماسک باشید.

۶_ماهی 🐠🐟

ما هی امگا 3 دارد و برای چاقی صورت مفید است، همچنین می توانید از تن ماهی هم استفاده کنید. از غذاهای دیگری که برای پرشدن صورت توصیه می شود سیب زمینی به همراه تخم مرغ است. البته با مصرف این دو ماده ی غذایی بهتر است تمرین ورزشی هم داشته باشیدو طبق کالری رژیم مصرف کنید 

۷-مصرف آجیل ها 🥜🌰

آجیل بهترین ماده برای چاق کردن صورت می باشد به این شرط که از نوع خام و بدون نمک باشد. بادام کوهی، بادام زمینی، پسته، بادام هندی و انواع حبوبات دارای پروتئین می باشند که باعث چاقی صورت می‌شوند  که در برنامه ی رژیم غذایی هم مصرف هر روز چند عدد بادام یا مغز ها اجباری ست 

۸-ماساژ صورت💆🏼‍♀️💆🏻‍♀️

ماساژ اصولی صورت یکی از تکنیک های سودمند و مفید برای چاق تر شدن صورت است. این ماساژ در دو مرحله در طول روز انجام می گردد. برای این کار روی صندلی بنشینید و تمرکز کنید. لب ها را جمع کنید و 5 ثانیه به همین حالت نگه دارید و بعد بدون باز کردن لب ها و طوری که دندان ها دیده نشود سعی کنید لبخند بزنید و خط لبخند را تا حد امکان بلندتر کنید. لب ها را به مدت 5 ثانیه در این وضع نگه دارید و این حرکت را 15 بار تکرار کنید. این کار باعث گردش جریان خون صورت گشته و در نتیجه صورت چاق تر و زیباتر خواهد شد.

9_طب سوزنی 💉

میخواهید از روشی خیلی سریع برای پر شدن صورت تان استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی ، از سوزن های ظریف طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن بیشتر استفاده می کنند ،
این روش با افزایش خونرسانی به صورت به افزایش و تولید کلاژن پوست نیز کمک می کند و به تقویت عضلات صورت و خوش فرم شدن این عضلات می پردازد. با کمک طب سوزنی در مدتی کوتاه و کمتراز یک ماه می توانید صورت پر و زیبایی داشته باشید.
10_استفاده از لوسیون  

اگر گونه های چاق تر چیزی است که می خواهید، گونه یا پوست خود را مرطوب نگه دارید. شما می توانید از کرم های ملایم یا لوسیون صورت استفاده کنید تا گونه های خود را پس از تمیز کردن پوست مرطوب نگه دارید. با استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل و روغن بادام نیز می توانید رطوبت گونه های خود را به میزان زیادی افزایش دهید.

🔴 نکته : خوردن ژله تاثیر زیادی روی چاقی صورت نداره 

خوردن شیر خشک هم میتونه تو چاقی صورت تاثیر خوبی داشته باشه ولی باید حتما کالریش رو حساب کنید که بدن چاق نشه
ادامه در پست پایین 👇🏻👇🏻

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 

🔴درمان لاغری صورت با ورزش


ورزش صورت یکی از بهترین روشها برای حجم دادن و شکل دادن به صورت بدون نیاز به جراحی است . این کار نه تنها باعث افزایش خونرسانی و بهبود گردش جریان خون در ناحیه صورت میشود ، بلکه باعث شادابی پوست صورت و پیشگیری از بروز چین و چروک زود هنگام نیز میشود .

🔴تمرینات لپ و گونه برای درمان لاغری صورت


برای داشتن صورت تپل ، باید از لپ ها شروع کنید. به طور طبیعی لپها ماهیچه ای ترین بخش صورت هستند پس با تمرین دادن آنها حجم ماهیچه ای صورت افزایش پیدا خواهد کرد و صورت چاقتر خواهد شد.

یک تمرین ساده ای که برای این منظور میتوانید انجام دهید این است که یکی از انگشتان را درون دهان کنید و با لبها به انگشت فشار وارد کنید و سپس برای مدت 5 ثانیه و با تمام نیرو انگشت خود را میک بزنید . انگشت را رها کنید و دوباره حرکت را انجام دهید. این تمرین را 15 مرتبه تکرار کنید . این کار باعث میشود تا ماهیچه های لپ تقویت شوند و خونرسانی به ناحیه افزایش پیدا کرده و صورت سرختر و پرتر به نظر برسد.

🔴تمرین دیگر به این شیوه است که تا جای ممکن لبها را جمع و به حالت غنچه در آورید ، سپس لبها را به حالت لبخند تغییر شکل دهید بدون اینکه لبها باز شوند ( دندان ها نباید دیده شود ) و در این حالت نیز تا جای ممکن لبخند را بزرگتر کنید و 5 ثانیه در همان حالت بمانید. این حرکت را نیز برای 15 بار تکرار کنید . متوجه خواهید شد که بعد از انجام تمرین ، ماهیچه های صورت بسیار خسته شده اند ، این بدان دلیل است که واقعا ماهیچه ها را درگیر کرده اید و از آنها کار کشیده اید.

🔴سومین تمرین مرتبط با بخش لپ صورت هم واقعا ساده است . انگشت اشاره و انگشت وسط دست را بر روی لپ قرار دهید و به آهستگی و خیلی آرام به صورت دایره ای ماهیچه ها را ماساژ دهید . این عمل باعث تحریک ماهیچه ها خواهد شد و باعث میشود تا حجم آنها افزایش یافته و صورت شما پر و تپل تر شود.

صاف بر روی یک صندلی بنشینید ( کمر صاف باشد ) و سر را به سمت بالا بگیرید تا گردن کشیده شود ، سپس در همان حال لب پایینی را بر روی لب بالایی قرار دهید و تاجای ممکن لب پایینی را به سمت بینی نزدیک کنید و 5 ثانیه در این حالت باقی بمانید. کشش زیادی را در ناحیه گردن و ماهیچه های چانه احساس خواهید کرد . این تمرین را 20 بار تکرار کنید تا شکل ناحیه زیر چانه و گردن از حالت چروک خارج شود و پوستی صاف و زیبا در این ناحیه داشته باشید.

لاغر_نشدن_صورت#  در_رژیم#  ‍ ‍

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 
40
یکبار از زنی موفق خواستم تا راز خود را با من در میان بگذارد. لبخندی زد و گفت:موفقیت من زمانی آغاز شد که نبردهای کوچک را به جنگجویان کوچک واگذار کردم.دست از جنگیدن با کسانی که غیبتم را می کردند برداشتم.دست از جنگیدن با خانواده همسرم کشیدم.دیگر به دنبال جنگیدن برای جلب توجه نبودم،سعی نکردم انتظارات دیگران را برآورده کنم و همه را شاد و راضی نگه دارم.دیگر سعی نکردم کسی را راضی کنم که درباره من اشتباه می کند.آنگاه شروع کردم به جنگیدن برای:اهدافم رویاهایم ایده هایم وسرنوشتمروزی که جنگ های کوچک را متوقف کردم روزی بود که مسیر موفقیتم آغاز شد.هر نبردی ارزش زمان و روزهای زندگی ما را ندارد. نبردهایمان را عاقلانه انتخاب کنیم.
برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 

چرا تاپیک اصلی ترکید؟

    🌹من شیعه هستم من امام علی را دوست دارم...🌹       🌴🌴الحمد لله الذی اجعلنا من المتمسکین بولاية مولانا امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام و الائمة المعصومين علیهم 🌴🌴                                                                                            شادی روح پدر بزرگم و شفای بیماری من و پدر مادرم صلوات میفرستید؟                        

@sepiiiiiideh   تاپیک اصلی چرا ترکید،؟‌

    🌹من شیعه هستم من امام علی را دوست دارم...🌹       🌴🌴الحمد لله الذی اجعلنا من المتمسکین بولاية مولانا امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام و الائمة المعصومين علیهم 🌴🌴                                                                                            شادی روح پدر بزرگم و شفای بیماری من و پدر مادرم صلوات میفرستید؟                        

  تاپیک قبلی  به علت صفحات بالا قفل شد و تو تاپیک جدید ادامه میدیم 

روش ما  کالری شماری  هست با این فرمول  کالری روزانه‌مون رو حساب میکنیم دوروز در هفته هم فست  داریم و یکروز خگخ  ( خامگیاهخواری ) 

در کنار رژیم  ورزش هم داریم  

گروه بندی رنگی  ، پروفایل رنگی  و سرگروه رنگی  هم داریم 

برای شروع باید توضیح جامع برنامه  رو بخونید که کامل تمام این موارد و موارد دیگه ای مثل رژیم شیردهی ،تثبیت ،نکات مفید رژیم  و ... رو نوشتم 

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز