2737
2734
عنوان

سه ماهه سوم بارداری

| مشاهده متن کامل بحث + 455 بازدید | 32 پست
الهی دامادی وعروس شدن گلهی زندگیتو ببینی،چشم دعاگوتون هستم،تهرانم محله نارمک،شماچی؟اصلا تصمیم ندارم ...

ان شاالله خدا تواناییشو میده.شما ب مامانم اینا نزدیکی،اونا سبلان میشینن.ولی من غربم،شهران هستیم

این هم نفسی،چ حس وحالی دارد.درپیکرمن چهارقلب❤❤❤❤دارد،ضربان.🙏... در دلم 💖کسانی 👶👶👶جای دارند که درتمام زندگی ام اکنون آنهارا حس میکنم💞 وبه خاطروجودشان باخداوند درخلقت شریک شده ام  🙏 ندیده دوستشان دارم  وعاشقانه منتظر حضورشان درآغوشم هستم...      (ممنون میشم،برای سلامتیشون دعا کنید🙏 )

سه ماه سوم بارداری زمانی است که جنین هر روز بیشتر به شکل و شمایل نوزادی خود نزدیک می‌شود و خود را برای به دنیا آمدن آماده می‌کند. وزن او به سنگین‌ترین حالت خود می‌رسد و اندام‌های او آخرین مرحله از رشد را سپری می‌کنند. اگر شما در این دوران از بارداری خود به سر می‌برید و دوست دارید بدانید رشد جنین چگونه سپری می‌شود، در ادامه این مقاله تغییرات هفته به هفته جنین در این مرحله را شرح می‌دهیم که مطالعه آن می‌تواند برای شما مفید باشد.


منبع: سه ماه سوم بارداری | خطرات سه ماه آخر و آمادگی برای زایمان

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

سه ماهه سوم بارداری می‌تواند ازنظر جسمی و عاطفی، برای یک زن باردار چالش‌برانگیز باشد. در این دوره، بدن شما و جنین با تحولات فراوانی مواجه خواهد شد؛ بدن شما آماده زایمان می‌شود و تکامل مغز کودک و سایر ارگان‌های حیاتی او مانند ریه‌ها، چشم‌ها، قلب، سیستم ایمنی بدن، سیستم روده و کلیه‌ها اتفاق می‌افتد. وقایع و مراقبت‌های مربوط به این دوره بسیار اهمیت دارند؛ زیرا احتمال زایمان زودرس و برخی از عوارض بارداری در این دوره بسیار بیشتر است.

https://gahvare.net/pregnancy/stages-of-pregnancy/third-trimester

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز